beantwoord

Abonnement wijzigen in Mijn Telfort niet mogelijk

• 4 november 2018
  • 13 reacties
  • 526 keer bekeken

Beste Telfort,

Wanneer ik inlog in Mijn telfort kan ik alleen mijn verbruik zien, simkaart,doorschakelen en oproepen, blokkades en Privacy. Maar ik kan niet meer zien tot wanneer mijn abonnement loopt, abonnementswijzigingen doen.

Een emailadres toevoegen lukt ook niet.

Ik log trouwens in met mijn emailadres, maar krijg het hele tabblad "thuis" ook niet te zien.

Kunnen jullie dit alsjeblieft allemaal weer laten werken. Ik ben jaren tevreden geweest over Telfort. Maar sinds de aanpassingen (1,5 jaar terug??) van het "mijn telfort" is Telfort hard achteruit gegaan. De snelheid van internet is bij ons ook gezakt van 26 mb naar 20 mb....

Met vriendelijke groet,

Rianne
icon

Beste antwoord door Franz1 12 november 2018, 11:55

Allemaal heel erg bedankt voor de antwoorden!

Tot mijn spijt hebben wij de stap genomen om over te stappen naar KPN. De snelheid van het abonnement gaf de doorslag.

Hierbij bedanken wij Telfort voor de ruim 10 jaar geboden diensten.
Storingen die in 10 jaar op 1 hand te tellen zijn, is toch super! Dus als de snelheid op het adres goed is, zou ik zeker voor Telfort kiezen.

Met 1 abonnement zullen wij nog wel klant blijven.
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Rianne, dat je een abonnement niet meer kunt zien in de Mijn Telfort is lastig natuurlijk. Kon je het Thuis abonnement voorheen wel zien als je inlogde met je e-mailadres? Of moest je daarvoor met een andere gebruikersnaam?
Ik kijk graag met je mee, ook naar de internetsnelheid. Hoe heb je deze gemeten, was dat met een kabel of draadloos?
Ik hoor het graag van je, als je daarnaast ook je postcode, huisnummer en klantnummer op je forumprofiel kunt toevoegen kan ik dan met je meekijken.
Voorheen kon ik het abonnement wel zien, wanneer ik inlogde met ons emailadres en ook wanneer ik inlogde met mijn telefoonnummer.

De internetsnelheid bekijk ik op het modem, wat er binnenkomt. Dat was voorheen 26 mb en nu is dat nog maar 20 mb.
We hebben wel een "Persoonlijk" abonnement voor Alles in een en een "ZZP"abonnement voor onze 3 mobiele telefoons.

Misschien dat "Mijn Telfort" daar problemen mee heeft.

De combivoordeel gaat hiermee wel goed.
4 jaar geleden heb ik op dit forum gevraagd of onze internetsnelheid geschikt was voor 2 televisies erop. Toen moest ik opzoeken wat de snelheid was en die was toen 26.
Dit is de post daarvan.
Topic van 2014
Reputatie 8
Badge +11
Dat is de betrouwbaarste plek om de snelheid te bekijken inderdaad. 20 Mbit/s is voldoende voor 2 tv's, als je in SD kwaliteit kijkt wordt er 4 Mbit/s per tv gebruikt, voor HD kwaliteit is dat 8 Mbit/s. Ik heb je verbinding nu nagekeken en zowel de actuele als de maximaal haalbare snelheid geven aan dat er 20 Mbit/s mogelijk is. Als ik kijk naar wat er haalbaar zou moeten zijn op het adres, is dat ook ongeveer 20 Mbit/s. 26 is met de gegevens die nu bekend zijn niet mogelijk.
Ik heb ook nog gekeken naar de Mijn Telfort, die gegevens zijn gekoppeld aan het e-mailadres wat je ook hebt gebruikt om je forumaccount te maken. Is dat ook het e-mailadres waarmee je inlogt op de Mijn Telfort?
20 mb is dus het maximale bij Telfort. Maar dat geeft dus aan dat de snelheid van het internet in 4 jaar dus met 6 mb gedaald is? Daar ben ik niet blij mee. 4 jaar terug waren mijn kinderen klein. Nu hebben ze allemaal een tablet, er is een playstation die verbonden is met de wifi. Met onze eigen telefoons gebruiken we al onze mobiele data, omdat anders de rest te traag wordt.
Dat bedoelde ik met dat ik de laatste jaren minder tevreden ben Telfort en daar komt dan bij dat "Mijn Telfort" ook vaak niet juist werkt.
Maar dan moet ik ook de goeie punten opnoemen. We hebben nagenoeg nooit storingen bij thuis en mobiel en de rekeningen kloppen ook altijd.
Daarom ben ik nog niet overgestapt. Alhoewel KPN mij een snelheid van 34 mb beloofd, wat mij weer gek lijkt, want jullie zitten op hetzelfde netwerk.

En ja ik gebruik het emailadres die gekoppeld is dit account.

Ik heb het abonnement al telefonisch geregeld. Maar wijzigingen in "Mijn telfort" het thuis gedeelte is helemaal niet mogelijk. Ik wil gerust een printscreen laten zien... Zoals je daar bovenin kan zien, zie je dat ik ingelogd ben voor thuis, maar het tabblad Thuis mist.

Reputatie 8
Badge +11
De snelheid die KPN kan leveren zal via pair-bonding zijn. Dat levert Telfort niet.
Gaat KPN mogelijk uit van een bonded verbinding?
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
De snelheid die KPN kan leveren zal via pair-bonding zijn. Dat levert Telfort niet.

Dus heeft het wel zin om naar KPN te gaan.
Ja en nee als je nu 20Mb kan halen zou ik via pairbonding 40 verwachten plus dan zou je alles naar KPN overmoeten zetten ook de mobiele abonnementen tenzij het wegvallen van de combivoordeel dan voor lief wordt genomen. Je zal met hogere maandlasten rekening moeten houden.
Ja en nee als je nu 20Mb kan halen zou ik via pairbonding 40 verwachten plus dan zou je alles naar KPN overmoeten zetten ook de mobiele abonnementen tenzij het wegvallen van de combivoordeel dan voor lief wordt genomen. Je zal met hogere maandlasten rekening moeten houden.

Dat vind ik nog niet heel erg.

Volgens mij kunnen we met 2 van onze 3 mobiele abonnementen ook overstappen. Die ene gebruikt toch al niet veel en zal de dubbele data niet missen.

Maar vind het jammer dat dit niet bij Telfort kan. Ik was eigenlijk wel een tevreden klant op die snelheid en de werking van Mijn Telfort na.
Allemaal heel erg bedankt voor de antwoorden!

Tot mijn spijt hebben wij de stap genomen om over te stappen naar KPN. De snelheid van het abonnement gaf de doorslag.

Hierbij bedanken wij Telfort voor de ruim 10 jaar geboden diensten.
Storingen die in 10 jaar op 1 hand te tellen zijn, is toch super! Dus als de snelheid op het adres goed is, zou ik zeker voor Telfort kiezen.

Met 1 abonnement zullen wij nog wel klant blijven.
Reputatie 8
Badge +11
De hogere snelheid is bij KPN inderdaad mogelijk met bonding, wij bieden dat niet aan.
Ik vind het jammer dat je ons gaat verlaten, maar bij KPN blijf je in de familie 🙂 Mocht ik hierin nog iets voor je kunnen doen of als je hulp nodig hebt met het abonnement dat bij ons blijft, je weet ons te vinden!

Reageer