beantwoord

Abonnement thuis en mobiel koppelen in Mijn Telfort app

• 28 juni 2018
  • 10 reacties
  • 534 keer bekeken

Reputatie 2
Heb al een jaar tv en mobiel. Nou heb ik voor me dochter ook een sim only abb genomen. Kan ik deze kopelen aan mijn telfort app. Of kan ik beter op haar telefoon een app instaleren

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 28 juni 2018, 13:16

Hi Elian, leuk dat je voor je dochter een Sim Only abonnement genomen hebt! Ik help je graag op weg met de Mijn Telfort app.

Je kan inderdaad het abonnement van thuis en het nieuwe Sim Only abonnement koppelen in Mijn Telfort. Je kan dan alle abonnementen in jouw Mijn Telfort app zien. Houd er wel rekening mee dat je dan alles van ´elkaar´ kan zien; verbruiksgegevens, facturen, al dat soort gegevens. Dus stel dat je dochter zelf wil inloggen, dan heeft ze jouw inlog nodig en kan dan ook beide abonnementen zien.
Als ze graag zelf haar abonnement en verbruik (belminuten, MB’s) in de gaten wil kunnen houden, dan lijkt het me handiger dat ze een eigen Mijn Telfort account aanmaakt, en de Mijn Telfort app op haar telefoon zet.
Op ons forum staat meer informatie over het koppelen van de abonnementen, mocht je ze wel samen willen voegen :)

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag en help ik je verder!
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hi Elian, leuk dat je voor je dochter een Sim Only abonnement genomen hebt! Ik help je graag op weg met de Mijn Telfort app.

Je kan inderdaad het abonnement van thuis en het nieuwe Sim Only abonnement koppelen in Mijn Telfort. Je kan dan alle abonnementen in jouw Mijn Telfort app zien. Houd er wel rekening mee dat je dan alles van ´elkaar´ kan zien; verbruiksgegevens, facturen, al dat soort gegevens. Dus stel dat je dochter zelf wil inloggen, dan heeft ze jouw inlog nodig en kan dan ook beide abonnementen zien.
Als ze graag zelf haar abonnement en verbruik (belminuten, MB’s) in de gaten wil kunnen houden, dan lijkt het me handiger dat ze een eigen Mijn Telfort account aanmaakt, en de Mijn Telfort app op haar telefoon zet.
Op ons forum staat meer informatie over het koppelen van de abonnementen, mocht je ze wel samen willen voegen :)

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag en help ik je verder!
Reputatie 2
Ok bedankt voor je reactie
Reputatie 8
Badge +10
Graag gedaan. Ik markeer mijn antwoord als beste antwoord, zodat andere klanten ook zien wat ze in zo'n situatie het beste kunnen doen :)
Kom gerust terug op het forum mocht je later nog vragen hebben!
Reputatie 2
Kan ik dit in mijn telfort toevoege .? Sim gaat zaterdag pas in
Reputatie 8
Badge +10
Hi Elian, dat klopt! Zo gauw het abonnement actief is, dat was zaterdag begrijp ik uit je berichtje, dan kan je dat abonnement toevoegen aan Mijn Telfort :)
Had je het toevallig al geprobeerd? En zo ja, is het gelukt?
Reputatie 2
Ok maar gaat niet. Heb al een telefoon en tv gekoppeld. Had een tweede telefoon in overzicht gehad.
Reputatie 2
Wil nog een telefoon aa aanmelden voor combi voordeel dat lukt niet
Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen! Het aanmelden voor CombiVoordeel gaat om dit nieuwe mobiele abonnement voor je dochter toch?
Op de website kan je de CombiVoordeel check doen. Deze helpt je met nakijken en aanmelden van CombiVoordeel. En er staat meer informatie en uitleg over Combivoordeel op ons forum, ik adviseer je ook om die even door te lezen :)
Laat je me weten of het hiermee lukt? En is het toevoegen van haar mobiele nummer in MijnTelfort nog gelukt?
Reputatie 2
Tis inmiddels gelukt heb nou op beide telefoons dubble data en 5 euro korting.

Wel jammer dat je voor elke telefoon een app nodig hebt. Maar zo gaat het ook.
Reputatie 8
Badge +10
Fijn dat het gelukt is en CombiVoordeel nu werkt!
Het is op dit moment mogelijk om je abonnement van thuis te koppelen aan 1 mobiel abonnement, zodat je deze abonnementen vanuit 1 Mijn Telfort account kan bekijken. @Bart - Telfort doet navraag over de mogelijkheid om meerdere mobiele nummers te koppelen, je kan dit vraagstuk hier op het forum in de gaten houden in de comments:)

Reageer