Abonnement pagina Mijn Telfort (Glasvezel)

• 24 februari 2015
  • 24 reacties
  • 1637 keer bekeken

Hallo via de link storingen en onderhoud zie ik dat dir probleem opgelost moet zijn: http://www.telfort.nl/Persoonlijk/Service/Storingen-en-Onderhoud.htm
Echter kan ik nog steeds in mijn abonnement.

Ik heb dit op dit moment nodig om mijn fox account te koppelen.

24 reacties

Bij mij wordt deze melding ook gegeven bij het wijzigen van digitale tv-pakket.

De melding is:

500 - Server niet beschikbaar

Helaas is onze server momenteel niet beschikbaar. We proberen het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.
Ik hoop dat het ooit nog goedkomt, nog steeds niet werkend. Alle vertrouwen in jou Daphne maar 2de lijn (nog) niet zo.
Badge +2
@dutchtom,

Wederom mijn oprechte excuses en heb ik opnieuw actie voor jou ondernomen.

Daphne
En nog steeds niet werkend 😞
Badge +2
@dutchtom,

Er wordt zo spoedig mogelijk contact met jou gelegd. Mocht je dringend een wijziging willen doorvoeren kun je bellen met onze klantenservice. De kosten van het gesprek worden vergoed.

Daphne
Badge +2
@dutchtom,

Mijn excuses voor het ervaren ongemak. Heb je het inmiddels opnieuw geprobeerd?

Daphne
Badge +2
@Iwan B,

Welkom op het forum!

Mijn excuses dat je nog problemen ervaart. Heb je de cookies verwijderd en of eventueel een andere browser geprobeerd?

Daphne
@Daphne

Ik heb mijn cookies verwijderd en een andere browser geprobeerd. Internet Explorer en Google Chrome.
Maar helaas de zelfde foutmelding.

Groeten

Iwan
Badge +2
@Iwan B,

Hè wat jammer. In een privébericht ontvang ik graag jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer.

Daphne
Reputatie 1
hoi ik heb net Telfort gebeld want ik ervaar dit dus ook, ook staat er dat ik geen tv en telefoon van jullie heb, gelukkig staat t bij telfort zelf wel goed haha. ze gaan t uitzoeken zei de vriendelijke dame aan de foon
Iemand?

-------------------------------------------------------------
500 - Server niet beschikbaar

Helaas is onze server momenteel niet beschikbaar. We proberen het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.
Ik heb dit ook nodig om extra pakketten te bestellen en combinatievoordeel te regelen. Bij mij geeft ie ook nog steeds storing.
Nog maar eens geprobeerd vanavond, nog steeds niet werkend.

Een maand geleden gemeld en behalve wat berichtjes via forum nog steeds niets vanuit Telfort.

Help!
Werkt nog steeds niet.
Badge +2
@cloudje en snarry,

Kunnen jullie inmiddels wel wijzigingen doorvoeren op de Abonnement pagina van Mijn Telfort?

Daphne
Nee maar bij staat nu op overzicht pagina dat er een nog een order loopt.(????)Daardoor kan ik abonnement niet wijzigen.

Abonnement wijzigen niet mogelijk

Momenteel is het niet mogelijk om abonnementswijzigingen door te voeren via Mijn Telfort. We werken aan een oplossing.
Onze excuses voor het ongemak.
Badge +2
@snarry,

Dank je voor de reactie. Ik ga voor je op zoek naar een oplossing. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven. Vanzelfsprekend mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne
Net geprobeerd, lukt nog steeds niet. Dezelfde melding.
@snarry,

Dank je voor de reactie. Ik ga voor je op zoek naar een oplossing. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven. Vanzelfsprekend mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne

@ Daphne
Ik heb hetzelfde probleem als Snarry en kan ook mijn abonnementsgegevens niet wijzigen. Ik krijg de volgende melding:

Abonnement wijzigen niet mogelijk
Momenteel is het niet mogelijk om abonnementswijzigingen door te voeren via Mijn Telfort. We werken aan een oplossing.
Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb 3 browsers geprobeerd (Firefox, Chrome en IE) en bij alle drie hetzelfde resultaat.
Kun je voor mij ook naar een oplossing zoeken? Privéberichtje?

Alvast bedankt voor je reactie.
Badge +2
@Stoffel63,

Erg lastig dat het nog steeds niet werkt. Hiervoor mijn excuses. Graag ga ik ook voor jou aan de slag en ontvang ik in een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven.

Daphne
Badge +2
@all,

Update:

Abonnement wijzigen in Mijn Telfort niet mogelijk

Momenteel is het niet mogelijk om abonnementswijzigingen door te voeren. We werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Deze melding staat binnen enkele minuten ook op Storingen en onderhoud.

Daphne
Nog steeds niet werken en na 5 dagen nog steeds niet gebeld of gemaild vanuit Telfort.
Badge +2
@dutchtom,

Mijn excuses voor het uitblijven van een reactie. Inmiddels staat opnieuw een verzoek uit om contact met jou te leggen. Achter de schermen houd ik het voor je in de gaten.

Daphne
Nog steeds niets gehoord van jullie en het werkt nog steeds niet:(

Reageer