Abonnement opgezegd maar in Mijn Telfort staat dat alleen de belbunder is beëindigd?

  • 31 mei 2013
  • 2 reacties
  • 2461 keer bekeken

Badge
Hallo, ik heb 2 abonnementen bij Telfort lopen. Het ene loopt af op 3 juni en het andere op 5 november. Ik heb beide abonnementen schriftelijk opgezegd.

Wanneer ik naar mijn gegevens ga op Telfort, staat er dat ik mijn belbundel op bovengenoemde data heb beëindigd. Maar ik heb niet alleen mijn belbundels beëindigd, maar mijn gehele abonnement. Zoals jullie dit vermelden, is het net alsof mijn internet- en smsbundel wel gewoon doorlopen, maar dit is dus niet het geval. Waarom zetten jullie niet gewoon de gegevens neer zoals ze zijn? Namelijk ABONNEMENT beëindigd, want nogmaals, het gehele abonnement is beëindigd. Ik zou graag zien dat jullie dit aanpassen, omdat de gegevens nu niet kloppen.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Koockaburra,

Dat is inderdaad erg vervelend. Ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Badge
@Denise - Telfort, ik heb je een privébericht gestuurd inmiddels.

Reageer