beantwoord

Abonnement gegevens vinden in "mijnTelfort"

• 2 februari 2013
  • 2 reacties
  • 2215 keer bekeken

Badge
Waar kan ik zien hoeveel sms berichten ik kosteloos mag verstuuren?Ik heb een sim only abbonement met 75 min.bel tegoed en 1gb internet maar ik heb geen smsbundel.Ik dacht dat een aantal smsjes gratis was en dat je daarna moest betalen.Ik nu drie smsjes verstuurd en heb nu €0,91 extra verbruikerskosten?
icon

Beste antwoord door Denise 4 februari 2013, 13:22

@peterpost,

Vervelend dat hierover verwarring is ontstaan. Kun je aangeven waar je hebt gezien dat je gratis sms-berichten kunt versturen? Dit is mij namelijk niet bekend. De extra kosten zijn waarschijnlijk voor de verstuurde sms'jes. Je kunt dit nagaan door in Mijn Telfort te kijken bij 'Details verbruik'.

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@peterpost,

Vervelend dat hierover verwarring is ontstaan. Kun je aangeven waar je hebt gezien dat je gratis sms-berichten kunt versturen? Dit is mij namelijk niet bekend. De extra kosten zijn waarschijnlijk voor de verstuurde sms'jes. Je kunt dit nagaan door in Mijn Telfort te kijken bij 'Details verbruik'.

Denise
Badge
Ik zal me wel vergissen,ik sms zo weinig het was me nooit opgevallen dat ik extra verbruikers kosten had gemaakt.

Reageer