beantwoord

Abonnement extra's wijzigen lukt niet

• 8 oktober 2016
  • 14 reacties
  • 1027 keer bekeken

Ik wil in Mijn Telfort de snelheid van mijn abonnement wijzigen (snelheid verhogen naar 100Mb/100Mb/s) en het Plus-pakket activeren (2 maanden proef).
Na het doorlopen van de flow krijg ik echter deze foutmelding (en zijn de wijzigingen niet doorgevoerd):
Wijzigingen mislukt
Let Op!
Er is Helaas iets mis gegaan. Probeer het later nog eens.

Hoe kan ik de gewenste wijzigingen toch doorvoeren?

Groeten,
Gerlof Koopmans
ko1001576896
icon

Beste antwoord door Gerlof 20 oktober 2016, 13:51

Het Plus-pakket is inmiddels geactiveerd; de snelheidsverhoging zal (pas) de 27e worden doorgevoerd.
Topic mag dus worden afgesloten!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Probeer het eens via een andere browser bv google chrome
Deze melding wordt getoond in elke browser die ik probeer.
Het issue ligt echt binnen Mijn Telfort.

Groeten,
Gerlof
Reputatie 8
Badge +18
Wellicht een domme vraag maar is de 100 Mb wel mogelijk op jou adres

https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Jazeker, het gaat om een glasvezelverbinding. 500 Mbit/s is de max hier.

Het is ook niet dat alleen de snelheidsaanpassing niet kan worden doorgevoerd, het gaat om *elke* wijziging van mijn abonnement (dus ook bijv. het activeren van het Plus-pakket).
Reputatie 8
Badge +18
Na het weekend is webcare Telfort weer aanwezig dus is het even wachten totdat ze je topic oppakken, heb je al geprobeerd om de aanpassing een voor een te doen
Ook het een voor een doen van aanpassingen lost het probleem niet op.
Ik loop in alle gevallen tegen de foutmelding aan.

Wie weet dat een medewerker van Telfort me morgen verder kan helpen.
In ieder geval bedankt voor je reactie!
Reputatie 8
Badge +18
Graag gedaan en webcare Telfort zoekt het wel voor je uit
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Gerlof, welkom op het forum! Wat vreemd dat je geen wijzigingen kunt doorvoeren via Mijn Telfort. Zou je dit nogmaals willen proberen? Mocht het niet lukken dan help ik je graag ermee verder.
Hallo Stephen,

Bedankt voor je reactie. Is er aan jullie kant dan iets aangepast waardoor het nu wel gaat lukken?
Ik heb het namelijk diverse malen geprobeerd afgelopen weekend, zonder succes. Ik vraag me dus af of het überhaupt zin heeft om het weer te proberen ;)

Groeten,

Gerlof
Hallo Gerlof, welkom op het forum! Wat vreemd dat je geen wijzigingen kunt doorvoeren via Mijn Telfort. Zou je dit nogmaals willen proberen? Mocht het niet lukken dan help ik je graag ermee verder.

Zojuist toch maar weer geprobeerd. Weer dezelfde (fout)melding helaas.

Groeten,

Gerlof
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Gerlof, alsnog bedankt voor het proberen. Zelf heb ik het ook geprobeerd en helaas ontvang ik ook een foutmelding. :?
Ik heb daarom een ticket aangemaakt zodat dit issue onderzocht kan worden. Binnen twee werkdagen ontvang je bericht hierover. Mijn collega's zullen ook hun uiterste best voor je doen om de gewenste wijzigingen door te voeren.
In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Gerlof, ik heb begrepen dat de wijzigingen worden doorgevoerd. Kan ik nog iets anders voor jou betekenen?
Het Plus-pakket is inmiddels geactiveerd; de snelheidsverhoging zal (pas) de 27e worden doorgevoerd.
Reputatie 8
Badge +16

Bedankt voor je reactie. Fijn dat de wijzigen zijn en worden doorgevoerd.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! :)

Op dit topic plaats ik een slotje.