beantwoord

Abonnement afgesloten maar Mijn Telfort werkt niet

  • 31 mei 2013
  • 3 reacties
  • 3062 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een abbonement afgesloten en zou graag gebruik willen maken van Mijn Telfort.
Nu wil ik een nieuw account aanmaken, en daarvoor moet ik mijn 06-nummer invullen. Dit heb ik gedaan maar vervolgens kreeg ik de foutmelding dat mijn nummer onbekend is. Mijn vraag is hoe ik nu een account moet maken als mijn nummer niet herkend wordt..

Groetjes
icon

Beste antwoord door Enterprise 31 mei 2013, 22:33

Deze account kan je volgens mij pas aanmaken als je abonnement ingaat.
Is je abo al ingegaan..?
De datum dat je een abo afsluit is niet de datum van ingang.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Deze account kan je volgens mij pas aanmaken als je abonnement ingaat.
Is je abo al ingegaan..?
De datum dat je een abo afsluit is niet de datum van ingang.
Bedankt, dat had ik nog niet helemaal begrepen. Ik ga het maandag opnieuw proberen. 
Reputatie 3
Badge +1
@telfort160,

Wat Enterprise aangeeft klopt. Je kunt pas gebruik maken van Mijn Telfort als jouw abonnement is ingegaan. Let er wel op dat je jouw 06-nummer invult zonder streepje (-). Mocht het alsnog niet lukken dan verneem ik dat graag.

Denise

Reageer