abonnement aanvraag niet zichtbaar binnen mijn telfort

• 20 maart 2014
  • 3 reacties
  • 1127 keer bekeken

Badge
Ik heb mijn abonnement aangepast binnen mijntelfort van internet naar Alles-in-1 Glasvezel met extra opties.
Ik heb dit bevestigd gekregen via de post en ik heb het doe hetzelf pakket al ontvangen.
Maar dit is niet zichtbaar binnen mijtelfort, de Orderstatus staat op Uw abonnement is opgeleverd! Maar dit is nog van mijn internet pakket.
Hoe krijg ik dit zichtbaar binnen mijn telfort?

3 reacties

Badge +2
Ik heb mijn abonnement aangepast binnen mijntelfort van internet naar Alles-in-1 Glasvezel met extra opties.
Ik heb dit bevestigd gekregen via de post en ik heb het doe hetzelf pakket al ontvangen.
Maar dit is niet zichtbaar binnen mijtelfort, de Orderstatus staat op Uw abonnement is opgeleverd! Maar dit is nog van mijn internet pakket.
Hoe krijg ik dit zichtbaar binnen mijn telfort?

Niet.
De systemen van 'Internet, TV, Bellen' zijn gescheiden van de Glasvezel Mijn Telfort systemen. De status van je glasvezel oplevering kan je navragen via de Glasvezel klantenservice lijn op 0900 9596.
Badge
Ik heb nu internet via glasvezel, die is al actief. Ik heb een uitbreiding hierop aangevraagd.

Dit heb ik ook via mijn telfort uitgevoerd, maar dit kan je dan niet zien via mijn telfort?
Badge +2
Ik heb nu internet via glasvezel, die is al actief. Ik heb een uitbreiding hierop aangevraagd.

Dit heb ik ook via mijn telfort uitgevoerd, maar dit kan je dan niet zien via mijn telfort?

Sorry, dat werd mij niet duidelijk. Het antwoord op die vraag weet ik niet. Even afwachten op een reactie van Telfort zelf dus.

Reageer