beantwoord

Abonnement

Beste Telfort,
Ik heb 1 week terug een nieuw abbo bij jullie afgesloten via internet.
Nu heb ik wel een mail terug gehad met overzicht kosten maar dit wijkt behoorlijk af met wat ik online heb afgesloten !

Mijn abonnement is nog niet zichtbaar in 'mijn telfort'.
Wanneer kan ik een correct overzicht met juiste kosten verwachten ?

Groetjes, John
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 29 januari 2019, 15:31

Dankjewel. Heb het voor me en volledig mee eens dat dit nogal verwarrend is weergegeven. Wat jij in de app zit in inclusief het bedrag van je mobieltje en de combivoordeel van het Pluspakket. De bevestiging die je hebt gekregen is alleen voor zojuist bestelde vaste pakker, daar staat het gratis Pluspakket (- 9,99) niet op en ook niet je mobiele abonnement (+ 7.50) Dat verklaart het verschil. Onderaan de streep betaal je precies de afgesproken bedragen zodra beide pakketten actief staan en de Combovoordelen ingaan.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hi Jharders, welkom op het forum. Ik heb de bevestiging voor me. Wat klopt hier niet precies aan? Heb je ook een screenshot van wat je ziet op de website wanneer je probeert te bestellen?

Ik hoor graag van je.
Hoi,
Toen ik de actie afsloot waren de kosten voor Glasvezel internet en TV EUR 35,00 met als actie 12 maanden voor EUR 30,00 per maand.
In de overeenkomst die ik terug gekregen heb staat Glasvezel internet en TV EUR 42,50 met als actie 12 maanden voor EUR 35,00 !?

In de overeenkomst staat het pluspakket van EUR 9,99 opnieuw vermeld terwijl ik had gekozen in de actie voor pluspakket gratis !?

Ik had gebruik gemaakt van combi actie met een Telfort Sim only pakket (EUR 7,50).
Zie bijlage screenshot ervan.
Reputatie 5
Badge +8
Dankjewel. Heb het voor me en volledig mee eens dat dit nogal verwarrend is weergegeven. Wat jij in de app zit in inclusief het bedrag van je mobieltje en de combivoordeel van het Pluspakket. De bevestiging die je hebt gekregen is alleen voor zojuist bestelde vaste pakker, daar staat het gratis Pluspakket (- 9,99) niet op en ook niet je mobiele abonnement (+ 7.50) Dat verklaart het verschil. Onderaan de streep betaal je precies de afgesproken bedragen zodra beide pakketten actief staan en de Combovoordelen ingaan.

Reageer