beantwoord

Aanpassen via website

• 3 november 2017
  • 4 reacties
  • 198 keer bekeken

Ik wil graag mijn abonnement wijzigen (buitenland bellen uit). Dit lukt tot aan controleren, dan blijft ie hangen.. Al in Safari geprobeerd, omdat Chrome soms hapert.. Is er een storing op Telfort.nl die dit niet mogelijk maakt nu?
icon

Beste antwoord door Joshua71 3 november 2017, 12:51

Hi Stephen, ook bij bijvoorbeeld Pulspakket uitzetten werkt het niet. Ik heb 3 browsers geprobeerd. Ik ben inmiddels met jou (chat) collega Jaap in gesprek hierover. Hij past het aan, echter is het wel fijn om zelf eea te kunnen regelen!
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Joshua, welkom op het forum! Dit is niet de bedoeling. Kun je wel andere wijzigingen doorvoeren of betreft het alleen het uitschakelen van buitenland bellen? Mocht het niet lukken dan ontvang ik graag je naam, adresgegevens en ter verificatie je geboortedatum en laatste 2 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik het dan voor je in orde maken.
Hi Stephen, ook bij bijvoorbeeld Pulspakket uitzetten werkt het niet. Ik heb 3 browsers geprobeerd. Ik ben inmiddels met jou (chat) collega Jaap in gesprek hierover. Hij past het aan, echter is het wel fijn om zelf eea te kunnen regelen!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Joshua, dat begrijp ik. Wellicht dat het even tijdelijk een bugje is en dat je gauw weer wijzigingen kunt doorvoeren. Zo niet, laat dan een reactie achter zodat ik hiervoor een ticket kan aanmaken.
Hm. Werkt als sinds gisterenmiddag niet in elk geval op mijn laptop. Met 3 verschillende browsers geprobeerd...

Reageer