beantwoord

Aanpassen contactgegevens in Mijn Telfort lukt niet

  • 24 maart 2019
  • 4 reacties
  • 203 keer bekeken

Het lukt mij niet on mijn gegevens aan te passen in de "mijn Telfort" ik krijg steeds een melding met "oeps er ging iets fout. Kunnen jullie dit herstellen?
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 25 maart 2019, 12:49

Dag @u.komijn. Welkom hier op het Forum. Wat lastig dat je steeds een foutmelding krijgt als je iets probeert te wijzigen via Mijn Telfort. Om je verder te kunnen helpen heb ik iets meer informatie van je nodig. Treedt de foutmelding op in de app of via de website? Als je alleen problemen ervaart met de app, wil je dan eens testen of het via de website wel lukt? En heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Dat zou je sowieso even kunnen proberen. Ik hoor graag van je.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dag @u.komijn. Welkom hier op het Forum. Wat lastig dat je steeds een foutmelding krijgt als je iets probeert te wijzigen via Mijn Telfort. Om je verder te kunnen helpen heb ik iets meer informatie van je nodig. Treedt de foutmelding op in de app of via de website? Als je alleen problemen ervaart met de app, wil je dan eens testen of het via de website wel lukt? En heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Dat zou je sowieso even kunnen proberen. Ik hoor graag van je.
Bij beide lukt het niet.
Reputatie 7
Badge +9
Dat is lastig! Heb je ook al eens geprobeerd je cache en tijdelijke internetbestanden te verwijderen? En kun je mij laten weten welke browsers (met daarbij de versies) je hebt getest? Je kunt dit bij Chrome bijvoorbeeld checken via 'Help' > 'Over Google Chrome'. Die informatie is benodigd om een melding van de error te kunnen maken bij de Mijn Telfort-specialisten.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @u.komijn. Ik zie dat je niet meer op mijn vorige bericht hebt gereageerd. Is het probleem inmiddels (via een andere weg) opgelost? ☺

Reageer