beantwoord

Aanpassen abonnement

• 14 november 2019
  • 1 reactie
  • 143 keer bekeken

Ik zat in mij account van telfort te kijken. lees ik bij "abonnement" het volgende:

Helaas kun je je abonnement nu niet wijzigen
Het is niet mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen terwijl je nog een lopende bestelling hebt. Zodra je vorige bestelling verwerkt is, kun je weer wijzigingen aanbrengen.

Het rare is, ik heb helemaal geen bestelling lopen. Iemand een idee hoe dit kan en vooral, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn abonnement weer kan aanpassen?

Gr. Joey

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 15 november 2019, 16:11

Hoi @JvdS, welkom hier op het Forum. 

Je vraagt je af waarom je geen wijziging kan doen in Mijn Telfort. Ik zie dat je gistermiddag in de winkel bent geweest. Daar is jouw abonnement overgezet van koper naar de glasvezelverbinding. Deze overzetting wordt gezien als lopende bestelling. Wanneer deze is afgerond kan je weer een wijziging doorvoeren.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @JvdS, welkom hier op het Forum. 

Je vraagt je af waarom je geen wijziging kan doen in Mijn Telfort. Ik zie dat je gistermiddag in de winkel bent geweest. Daar is jouw abonnement overgezet van koper naar de glasvezelverbinding. Deze overzetting wordt gezien als lopende bestelling. Wanneer deze is afgerond kan je weer een wijziging doorvoeren.

Reageer