beantwoord

aanmelden mijn telfort lukt niet / geen sms ivm wachtwoord

• 24 juli 2016
  • 8 reacties
  • 256 keer bekeken

beste moderators, wilde mij nieuw aanmelden bij mijn telfort en dan worden gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd. Omdat ik die nog niet heb, heb ik gekozen voor wachtwoord vergeten. Dan zou er een sms moeten komen. Die heb ik niet ontvangen. Heb het meerdere keren geprobeerd.
Hoe op te lossen? Ik had al een pm naar een van de moderators gestuurd maar ik heb ook ergens gelezen dat die niet reageren op een ongevraagde pm, vandaar mijn vraag in het forum. Graag een reactie, alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Gies 25 juli 2016, 13:35

Inlogproblemen opgelost.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Gaat het om Mijn Telfort mobiel of internet/tv..?
Betreft mobiel
Reputatie 8
Badge +10
In dat geval kan je een account aanmaken met je tijdelijke nummer.
Als dit nog niet bekend is bij je, bel dan even naar een andere telefoon dan zie je het nummer daar op de display.

Een wachtwoord mag je zelf verzinnen en de bevestiging/activatie hiervan krijg je per email of SMS, naar keuze.
Dank voor het meedenken Enterprise, maar het gaat om een bestaand nummer (prepaid mobiel), van nummerwijziging is geen sprake.
Reputatie 8
Badge +10
Dank voor het meedenken Enterprise, maar het gaat om een bestaand nummer (prepaid mobiel), van nummerwijziging is geen sprake.
Je lijkt me niet te begrijpen... heb je voor het bestaande nummer nummerbehoud aangevraagd zodat dit wordt overgenomen door Telfort..?
Of is het nummerbehoud al voltooid..?

Heb je de SIM-kaart al binnen en deze geactiveerd..?
Zoniet, dan kan je ook geen account aanmaken in Mijn Telfort.
Denk dat we elkaar niet begrijpen. Ter toelichting: dit nummer heb ik al jaren. Is een sim only en heb daarbij prepaid, beide van telfort. Nummer hoeft niet gewijzigd te worden. Wasrom zou ik nummerbehoud willen aanvragen? Het nummer was al van telfort.
Ik wil alleen maar aanmelden bij mijn telfort mobiel, wat niet lukt, ik krijg geen sms bij het asnvragen van een wachtwoord.

Kan een van de moderators me verder helpen?
Inlogproblemen opgelost.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Gies, bedankt dat je laat weten dat het is opgelost. Helaas was er een storing met inloggen op Mijn Telfort welke gelukkig weer is opgelost.