beantwoord

Aanbieding via Mijn Telfort.

  • 15 januari 2013
  • 13 reacties
  • 5047 keer bekeken

Badge +1
Via Mijn Telfort zag ik een aanbieding voor mij als trouwe klant.
Of ik wilde besparen?
Uiteraard wil ik dat maar wat zijn de nadelen van de aanbieding?
Is de prijs na één jaar ook nog interessant of moet ik dan meer betalen?
Wat gebeurt er met het gratis bellen (excl. start tarief 5 cent) naar vaste nummers?
Met andere woorden is de aanbieding wel een aanbieding?

http://www.plaatjesdump.nl/upload/e1365b1f4f443a053e84994ce96252d2.jpg
icon

Beste antwoord door Kees-Jan 15 januari 2013, 13:51

Waarom zo achterdochtig? Heb je uberhaupt al gekeken naar de voordelen van de aanbieding? ;)

Ik kan de kleine lettertjes niet lezen, ook niet met m'n leesbril...

"Vast Bellen" blijft "Vast Bellen", maar dan voor €5,08 ipv €9,90
"Internet Standaard" is €20/maand, snelheid tot 30Mbps

"klikker-de-klik" naar "Mijn Telfort" 🙂
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Waarom zo achterdochtig? Heb je uberhaupt al gekeken naar de voordelen van de aanbieding? ;)

Ik kan de kleine lettertjes niet lezen, ook niet met m'n leesbril...

"Vast Bellen" blijft "Vast Bellen", maar dan voor €5,08 ipv €9,90
"Internet Standaard" is €20/maand, snelheid tot 30Mbps

"klikker-de-klik" naar "Mijn Telfort" 🙂
Badge +1
van de tarieven pagina:

Per gesprek/minuut
KostenStarttarief                             € 0,05 p/gesprek
Bellen naar vaste nummers        € 0,00
Bellen naar mobiele nummers   € 0,17 p/min

paar weken geleden ook 'klikker-de-klik' deze wijzeging aangevraagd. Scheelt ons toch mooi bijna 125 euro dit jaar!
Badge +1
Ik kan de kleine lettertjes niet lezen, ook niet met m'n leesbril...

Gewoon inzoomen dan is het wel leesbaar (kan met iedere browser) :)

Natuurlijk zie ik het voordeel van een snellere internetverbinding.
Het gaat me om de tekst "wilt u besparen?"
Daar zeg ik ja op maar vraag me wel af of het daadwerkelijk besparing is/blijft.

Vast bellen zoals ik dat nu heb is 10 Euro per maand en mag daarvoor gratis bellen naar vaste nummers.
Daar komt wel een starttarief per gesprek bij van 5 cent.
Geldt dat ook zo bij de aanbieding?
Als je nu vast bellen aflsuit kost dat namelijk 2,50 Euro maar moet voor elke minuut 9 cent en daarbij ook nog een starttarief van 9 cent worden betaald.
Tweemaal dezelfde tekst "vast bellen" maar wel met verschillende producten.

De genoemde besparing geldt voor het eerste jaar......
Hoe zit het met het tweede/derde/etc. jaar, vervalt er dan een korting?????

@pruygje,
De tarieven die jij toont zijn van Telfort vast bellen tarieven (tot 9 juli 2012)
Badge
Beste Dorus

Ga er vanuit dat Telfort geld wil verdienen en dat een "aanbieding" niet wordt gedaan omdat ze jou zo'n fijne vent vinden.
Reputatie 8
Badge +17
Beste Dorus,

Ik ga ook uit dat Telfort geld wil verdienen, maar aan jou verdienen ze met de aanbieding minder als dat ze nu doen.

nog 1x dan:

Als je al "Vast Bellen" hebt, en dat heb jij, dan blijft dat nog steeds "Vast Bellen", alleen betaal je geen €9,90 meer maar €5,08.
de bijhorende tarieven heeft pruygje al voor je aangegeven en zijn hetzelfde als dat je nu betaald.

Die 2 andere "Bellen" abonnementen hoef je niet naar te kijken, tenzij je die prefereert, maar dat kan je zelf berekenen.

De aanbieding is een "Vaste lage prijs", zoals Telfort in zijn reclame en op de website aangeeft.

Ik heb in september 2012 zélf ook gebruik gemaakt van dezelfde aanbieding, en het is zoals ik hierboven aangeef.


Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust!
Badge +1
Toch nog 'n vraagje Kees-Jan....
Je geeft aan dezelfde aanbieding te hebben aanvaard.
Betaal jij nu dus voor iedere gesprek alleen het starttarief van 5 cent en verder geen belkosten (vaste lijnen in Nederland)?
Indien ja dan ben ik nu voor Sinterklaas aan het spelen begrijp ik dat goed?
Thx. voor je reactie.

Ik twijfelde omdat er staat tarieven geldig tot juli 2012.............
Reputatie 8
Badge +17
Betaal jij nu dus voor iedere gesprek alleen het starttarief van 5 cent en verder geen belkosten (vaste lijnen in Nederland)?
JA, ik betaal voor ieder gesprek het starttarief van €0,05 en verder géén gesprekskosten voor bellen naar vaste lijnen in NL.

Indien ja dan ben ik nu voor Sinterklaas aan het spelen begrijp ik dat goed?
Als jij het zó noemt...
...dan is Sinterklaas nog in het land! En hij woont bij jou thuis ;)

tot 9 juli was "Vast Bellen" de standaard voor een "Bel abonnement", ná 9 juli zijn er 2 andere "Bel abonnementen" voor in de plaats gekomen, MAAR, diegenen die al vóór die datum het "Vast Bellen" abonnement hadden, kunnen nu nog steeds verlengen tegen de €5/maand abonnementskosten.

Ik hoop dat het zo duidelijk is?
Badge +1
Helemaal!
Ik ga maar eens overstappen.
Thx.
Badge +1
18 Januari een bel verzoek aangevraagd via "Mijn Telfort", na 20 minuten werd ik teruggebeld.
Na enige bevestigingsvragen van de antwoorden van Kees-Jan de bestelling gedaan.
(30Mb/s down - 3Mb/s up  / onbeperkt bellen naar vaste nummer met starttarief van 5 cent).
Verwachtte levertijd van het modem 2 dagen en oplevering 31 Januari naar vdsl

20 Januari nieuw modem afgeleverd door de pakketdienst.
30 Januari brief gehad dat de oplevering 31 januari daadwerkelijk plaats vindt.

Vandaag dus zag ik dat de verbinding met het oude modem verbroken was.
Nieuwe modem aangesloten en het werkt direct.
Telefoon werkte ook!

DSL LIne Status:

loop length is 108m
SRA upstream: init
SRA downstream: init
bitswap upstream: enabled
bitswap downstream: enabled
current rate upstream: 2056 kbps
interleaving delay upstream: 2.75 ms
impulse noise protection upstream: 1.0 symbols
current rate downstream: 22008 kbps
interleaving delay downstream: 8.00 ms
impulse noise protection downstream: 1.8 symbols
attainable rate upstream: 13583 kbps
attainable rate downstream: 59295 kbps
linetype: VDSL2


Het advies is om het modem aan te laten staan zodat die kan intrainen naar de juiste snelheid.
Het werkt nu al als een trein voor ons!
We zijn blij verrast en zeer tevreden.
Thx.
Reputatie 8
Badge +16
Als er een snellere variant van de 50/5 zou zijn had je max 59/13 kunnen halen...🆒
Badge +2
18 Januari een bel verzoek aangevraagd via "Mijn Telfort", na 20 minuten werd ik teruggebeld.
Na enige bevestigingsvragen van de antwoorden van Kees-Jan de bestelling gedaan.
(30Mb/s down - 3Mb/s up  / onbeperkt bellen naar vaste nummer met starttarief van 5 cent).
Verwachtte levertijd van het modem 2 dagen en oplevering 31 Januari naar vdsl

20 Januari nieuw modem afgeleverd door de pakketdienst.
30 Januari brief gehad dat de oplevering 31 januari daadwerkelijk plaats vindt.

Vandaag dus zag ik dat de verbinding met het oude modem verbroken was.
Nieuwe modem aangesloten en het werkt direct.
Telefoon werkte ook!

DSL LIne Status:

loop length is 108m
SRA upstream: init
SRA downstream: init
bitswap upstream: enabled
bitswap downstream: enabled
current rate upstream: 2056 kbps
interleaving delay upstream: 2.75 ms
impulse noise protection upstream: 1.0 symbols
current rate downstream: 22008 kbps
interleaving delay downstream: 8.00 ms
impulse noise protection downstream: 1.8 symbols
attainable rate upstream: 13583 kbps
attainable rate downstream: 59295 kbps
linetype: VDSL2


Het advies is om het modem aan te laten staan zodat die kan intrainen naar de juiste snelheid.
Het werkt nu al als een trein voor ons!
We zijn blij verrast en zeer tevreden.
Thx.


Spread the word 🙂
Badge +1
Vandaag effe in modem gekeken en dat deed me weer glimlachen :D
VDSL WANUp32000/3080 kbps
Reputatie 8
Badge +17
hoger wordt het niet hoor...
😉

Reageer