beantwoord

€5 Combivoordeel niet verrekend

• 15 juni 2019
  • 10 reacties
  • 310 keer bekeken

Reputatie 1
Onlangs heb ik opnieuw over het niet verrekenen van de €5 combivoordeel gebeld. In april heb ik 8 keer €5 achterstallige korting retour gehad, maar omdat ik in de maanden mei en juni weer geen korting op de factuur heb gehad, zou dat door interventie van 'n Telfort medewerker nu wel gaan werken. Hope so. Maar over mei en juni krijg ik dus nog 2x €5= €10 korting. Hoe ga ik dat krijgen?
icon

Beste antwoord door Quadrifoglio 21 juli 2019, 09:43

Inmiddels heb ik de nieuwe factuur gezien en het bedrag klopt. Ook de vergoeding is overgemaakt. Helemaal goed. Dank voor je hulp.
Gr.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hi Quadrifoglio.

Het belangrijkste is dat alles goed staat voor de toekomst. De verrekening van 2 maanden is geen probleem wanneer dit terecht is. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en dit voor je nakijken. 🙂
Reputatie 1
Done! Profielgegevens aangepast.
Reputatie 5
Badge +8
Ik heb de mobiele nummers gevonden, ik zie echter niet dat jij ook vaste diensten voor thuis bij ons afneemt. (internet) Daar krijg je namelijk de € 5.- op. Zie ik iets over het hoofd?
Reputatie 1
Ja ik heb ook thuis internet van Telfort. Zeker wel. Kom maar op met de korting!
Reputatie 8
Badge +8
Hallo @Quadrifoglio ,
Dan kun je in je profiel het beste even de gegevens van de contract houder van dat thuis Abo vermelden en de laatste 3 cijfers van je banknummer zodat Telfort dat thuis Abo kan verifiëren.
Reputatie 1
Ik heb m'n contractgegevens aangevuld JanD. Goede tip. Hopen dat ik er hiermee wel uitkomt.
Reputatie 5
Badge +8
Dankjewel, heb het nu gevonden. Ik vraag het hier intern na waarom dit fout blijft gaan en of dit nu goed staat. Kom er morgen op terug.
Reputatie 5
Badge +8
Sorry voor de late reactie hier. Het staat nu aan sinds 14 juni. Ik heb ook de 2 resterende maanden vergoed. 🙂
Reputatie 1
Inmiddels heb ik de nieuwe factuur gezien en het bedrag klopt. Ook de vergoeding is overgemaakt. Helemaal goed. Dank voor je hulp.
Gr.
Reputatie 5
Badge +8
Fijn om te lezen. 🙂 Je weet me te vinden mocht het nodig zijn.

Reageer