beantwoord

4G uitzetten in Mijn Telfort lukt niet

• 2 januari 2016
  • 6 reacties
  • 825 keer bekeken

Hallo met arjan ik kan ook op mijn telfort
De 4g niet uit zetten het bolletje van 4 g blijft aanstaan
icon

Beste antwoord door Christy - Telfort 5 januari 2016, 10:07

Bedankt voor je berichtje Arjan. Ik heb het voor je nagekeken, ik kan de bundel voor je uitzetten. Hierover heb je in oktober ook al een keer gebeld, toen wilde je de bundel liever aan laten staan. Ik kan deze nu voor je uitzetten. Mocht je toch weer gebruik willen maken van de Internet Versneller, kun je hier altijd een seintje geven. Laat je mij weten wat je wilt?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Arjan, welkom op het forum. Wat lastig dat dit niet lukt! Wil je in een privébericht jouw naam, 06-nummer, postcode en huisnummer sturen? Dan help ik je.
Reputatie 4
Badge +1
Bedankt voor je berichtje Arjan. Ik heb het voor je nagekeken, ik kan de bundel voor je uitzetten. Hierover heb je in oktober ook al een keer gebeld, toen wilde je de bundel liever aan laten staan. Ik kan deze nu voor je uitzetten. Mocht je toch weer gebruik willen maken van de Internet Versneller, kun je hier altijd een seintje geven. Laat je mij weten wat je wilt?
Hoi Christy, is goed als je hem nu uit wil zetten. dan geef ik wel weer een seintje als ik hem weer aan wil zetten
alvast bedankt.
mvg arjan
Reputatie 4
Badge +1
Komt in orde Arjan. Ik zet Internet Versneller nu uit.
Waarom doet Telfort er Niet 4G automatich bij, dat heeft toch iedere internet aanbieder er standaard bij, dan maar een paar euro per maand meer
Reputatie 8
Badge +17
Waarom doet Telfort er Niet 4G automatich bij, dat heeft toch iedere internet aanbieder er standaard bij, dan maar een paar euro per maand meer

Vanaf mei zit 4G standaard bij alle nieuwe of verlengde abonnementen

Reageer