beantwoord

2e Interactieve tv-ontvanger opzeggen

• 5 april 2020
  • 6 reacties
  • 150 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds mei vorig jaar zit ik op het ‘nieuwe’ Telfort netwerk en kreeg daarbij het eerste jaar een 2e tv-ontvanger gratis. Nu is het jaar bijna voorbij en ik maak nauwelijks gebruik van deze 2e ontvanger en ik wil deze dan ook graag inruilen, zodat ik niet de extra € 5,00 hoef te betalen.

Nu wil ik dit echter via ‘Mijn Telfort’ doen en dit lijkt goed te gaan. Echter wanneer ik in het scherm ‘Wijziging Controleren’ kom dan staat het totaal van kortingen voor het nieuwe abonnement op € 0,00 (bij het oude (huidige) abonnement staat €17,99; € 5,00 2e ontvanger en € 12,99 voor combivoordeel Fox Sport). Gaat dit wel goed met mijn combivoordeel van Fox Sport? M.a.w. behoud ik deze korting wel?

Graag hoor ik.

MaCl

icon

Beste antwoord door jimny 5 april 2020, 04:16

Op je mijn Telfort thuis onder tabblad abpnnement moet fox sport 12,99 korting nog vermeld staan, zoniet dan is er iets fout gegaan

Je kunt ook terug laten bellen als je via Telfort je abonnement wilt verlengen, wellicht hebben ze een mooi aanbod voor je

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-2/terugbellen-bij-opzeggen-telfort-thuis.htm

Zie afbeelding 

Bekijk reactie

6 reacties

Dat zou goed moeten gaan, Fox Sports zal op de huidige facturen 2 keer staan

1 keer met het genoemde bedrag van € 17.99 en een regel met -(min) €17,99.

Als in Mijn Telfort bij het abonnement overzicht Fox Sports als Combivoordeel actief staat zal dit zo moeten blijven, gebeurd dit niet dan in dit topic aan de bel trekken.

Reputatie 8
Badge +18

Op je mijn Telfort thuis onder tabblad abpnnement moet fox sport 12,99 korting nog vermeld staan, zoniet dan is er iets fout gegaan

Je kunt ook terug laten bellen als je via Telfort je abonnement wilt verlengen, wellicht hebben ze een mooi aanbod voor je

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-2/terugbellen-bij-opzeggen-telfort-thuis.htm

Zie afbeelding 

Reputatie 1

jimmy,

zo ziet het er bij mij ook uit. Ik ga de 2e ontvanger wel opzeggen en mocht het misgaan met de combikorting dan meld ik mij wel bij Terfort.

Beide bedankt voor jullie reactie.

Reputatie 8
Badge +18

Dan kun je in je mijn Telfort thuis kiezen bij de extra's voor 1 tv ontvanger ipv 2 en dan blijft je combivoordeel fox gewoon behouden

Reputatie 1

Ik heb het aangepast in Mijn Telfort. Kreeg ook via de mail een aangepaste overeenkomst. Hierin staat ook dat Fox Sports als combivoordeel gratis blijft. Lijkt allemaal goed te gaan. Nogmaals bedankt. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @macl, fijn om te zien dat jimny en Galdor je al geholpen hebben :slight_smile: Zo te lezen is alles al gelukt, super! De reactie van mijn kant is door alle drukte wat later dan je anders van ons kan verwachten. Mocht je toch vragen hebben of als ik iets voor je kan doen, trek gerust aan de bel.

Reageer