beantwoord

2 mobiele nummers samenvoegen met thuis alles in 1

• 30 mei 2017
  • 7 reacties
  • 1209 keer bekeken

Goedenavond,

ik probeer mijn 2e mobiele nummer ook samen te voegen met mijn thuis alles in 1 abonnement,
helaas lukt dit niet, het laat steeds het eerste mobiele nummer zien, de 2e komt er niet bij.

Ik zou dit wel graag willen, zodat ik de facturen van alle 3 de abonnementen onder 1 inlog kan inzien, hoe krijg ik dit voor elkaar

Nu :ik login in op mijn 2e mobiele nummer met wachtwoord
klik op thuis
klik op samen voegen
vul mijn thuis abo naam + wachtwoord in
en zie weer het eerste nummer z'n gegevens.

Met vriendelijke groet,
Peter
icon

Beste antwoord door Michael 31 mei 2017, 19:20

Hi Peter, bedankt voor het aanmaken van een topic! Helaas het niet mogelijk om meer dan één mobiel abonnement toe te voegen aan je samengevoegde Mijn Telfort account. Deze functionaliteit is niet aanwezig. Ik hoop dat je zo voldoende weet. Als je nog een vraag hebt, stel hem gerust. 🙂
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Peter, bedankt voor het aanmaken van een topic! Helaas het niet mogelijk om meer dan één mobiel abonnement toe te voegen aan je samengevoegde Mijn Telfort account. Deze functionaliteit is niet aanwezig. Ik hoop dat je zo voldoende weet. Als je nog een vraag hebt, stel hem gerust. 🙂
Bedankt voor het antwoord, dat is wel jammer, nu moet je dus bij 3 abonnementen nog steeds meerdere malen inloggen.

Is er kans dat dit nog verbeterd wordt ?
Reputatie 8
Badge +2
HI Peter, dank voor je reactie. Het is niet bekend of we dit in de toekomst wel gaan doen. Veel Telfort-gebruikers hebben hier niet echt baat bij, dus ik verwacht dat het wat het 'animo' betreft niet veel prioriteit krijgt.
Hi Michael,

het lijkt me toch dat de meeste huishoudens in Nederland meer dan 1 mobiel abonnement hebben, en maar 1 thuisaansluiting. Dus het lijkt me een echte prioriteit hebben. Sterker nog voor mij geldt dat dit een hygiene factor is, een geen competitive advantage. Kortom ik had verwacht dat dit al lang geregeld was door Telfort, en niet via een enhancement moeten worden aangevraagd.

Groet,

Anne
Reputatie 8
Badge +11
Ik denk niet dat je antwoord van Michael gaat krijgen. Topic is al een jaar oud en Michael werkt niet meer bij Telfort.
Reputatie 8
Badge +17
Voor ieder mobiel abo moet je een apart account aanmaken en je kunt slechts 1 abo samenvoegen met je Telfort thuis
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Anne, Michael zal inderdaad geen antwoord geven maar ik ben er ook voor je :)
Op dit moment is het mogelijk om maximaal 1 mobiel abonnement te koppelen per Mijn Telfort account. In de meeste huishoudens zullen inderdaad meerdere mobiele abonnementen actief zijn, die zullen elk via een eigen Mijn Telfort account de gegevens kunnen inzien en beheren.

Reageer