beantwoord

2 mobiele nummers koppelen aan Mijn Telfort

• 12 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 356 keer bekeken

Reputatie 1
Goedenavond,
Ik probeer vandaag al een tijdje via Mijn Telfort zowel mijn als mijn vrouw haar abonnement te verlengen en er allebei een telefoon bij te kiezen. Maar het lukt me niet om beide abonnementen te selecteren. Kan ik maar één Telfort mobiel aan mijn Telfort thuis koppelen?
mvg. Fam. van Biene

Admin: titel aangepast i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 oktober 2019, 12:43

Hallo @ErikDalfsen, leuk dat je beide abonnementen wilt verlengen! Dit kan je inderdaad doen via de Mijn Telfort. Het klopt inderdaad dat er maar 1 mobiel abonnement gekoppeld kan worden aan een Mijn Telfort Thuis account. Daar zal je het ene abonnement kunnen verlengen, het andere mobiele abonnement kan je verlengen door in te loggen op de Mijn Telfort die bij dat nummer hoort. De gebruikersnaam is dan het 06-nummer zelf. Lukt het daarmee om daarop in te loggen en de verlenging te doen?
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @ErikDalfsen, leuk dat je beide abonnementen wilt verlengen! Dit kan je inderdaad doen via de Mijn Telfort. Het klopt inderdaad dat er maar 1 mobiel abonnement gekoppeld kan worden aan een Mijn Telfort Thuis account. Daar zal je het ene abonnement kunnen verlengen, het andere mobiele abonnement kan je verlengen door in te loggen op de Mijn Telfort die bij dat nummer hoort. De gebruikersnaam is dan het 06-nummer zelf. Lukt het daarmee om daarop in te loggen en de verlenging te doen?
Reputatie 1

Bedankt Jasper. Het is gelukt om te verlengen en jammer dat het niet kan met meerdere nummers op één Mijn Telfort. 

Als we nu ook nóg een Sim Only halen, krijgen we dan weer dubbele data?

mvg. Erik

btw. Dit schreef Jasper niet

Nu KPN Hussel heeft geintroduceerd vrees ik dat daar geen dubbele data op zal zitten.

Die Sim zal een KPN sim worden.

Een moderator kan dit mischien wel positief beantwoorden, mogelijk kan het nog via Telfort Compleet.

Je kan via deze link aanmelden

@ErikDalfsen 

Als zowel jij als je vrouw een Telfort abonnement hebben op hetzelfde adres hebben jullie recht op dubbele data en bv. 5€ korting op de Telfort thuis!

Reputatie 8
Badge +11

Goed om te lezen dat het verlengen gelukt is @ErikDalfsen, dat is fijn. 

Als je nu een nieuw abonnement aanvraagt zal dat een KPN abonnement worden zoals Galdor al aangeeft. Sinds 1 mei zijn er namelijk geen nieuwe abonnementen meer mogelijk onder de naam Telfort. Daardoor kan dat nummer niet aan Telfort CombiVoordeel of Compleet worden toegevoegd. Alle nieuwe abonnementen bij KPN vallen automatisch onder de Hussel, waarbij geen verdubbelde data meer is. 

[Quote]Heb je na 8 oktober een KPN abonnement besteld, en had je al Telfort Combivoordeel? Dan krijg je voordeel op je KPN product en hou je Telfort Combivoordeel op je Telfort abonnement!

Heb je voor 2 september een KPN abonnement besteld en heb je nog een Telfort abonnement? Meld je dan aan voor Telfort Compleet.

Aanmelden[/quote]

Het is mij nu onduidelijk welk voordeel hier dan wordt bedoelt is dat de €5,00 op het abonnement?

Reputatie 8
Badge +11

Dat is een goede vraag Galdor, het staat er een beetje cryptisch. Ik weet het antwoord daarop zo ook niet. Ik heb het ook besproken met de collega's van het KPN forum maar ook zij wisten het niet zeker. Ik heb de vraag verder doorgestuurd en zodra ik er een antwoord op heb deel ik dat hier!

Reageer