beantwoord

2 mobiele nummers in Mijn Telfort

• 13 december 2019
  • 4 reacties
  • 190 keer bekeken

Ik heb 2 mobiele nummers maar bij mijn telfort 

Moet je nu met je email inloggen  vroeger met de mobile nummers 

Dat kan nu niet meer dus bij de 2 mobile nummer kan ik er niet meer in komen  allebei de nr staat op mij vrouw dr naam

*********@gmail.com hoe kom ik nu bij die andere mobile nummer gr

Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Galdor68 13 december 2019, 22:51

Er kan maar 1 mobiel nummer worden gelinkt aan 1 Mijn Telfort account voor zover mij bekend is. Bij mijn weten kan er voor het tweede nummer een aparte Mijn Telfort ID worden gemaakt. Daar moet dan wel een ander email adres voor worden gebruikt.  Valt vanaf januari alles onder KPN en we van Mijn KPN gebruik maken kunnen er meerdere producten en dus mobiele abonnementen uit 1 omgeving worden beheerd.

Bekijk reactie

4 reacties

Er kan maar 1 mobiel nummer worden gelinkt aan 1 Mijn Telfort account voor zover mij bekend is. Bij mijn weten kan er voor het tweede nummer een aparte Mijn Telfort ID worden gemaakt. Daar moet dan wel een ander email adres voor worden gebruikt.  Valt vanaf januari alles onder KPN en we van Mijn KPN gebruik maken kunnen er meerdere producten en dus mobiele abonnementen uit 1 omgeving worden beheerd.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @R J C, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dat je inmiddels gebruik maakt van het Telfort ID om in te loggen in Mijn Telfort. Je wil daar graag beide nummers onder zien. Galdor68 legt al helemaal uit hoe het precies zit. Is het zo duidelijk voor je? Voor het andere nummer kun je dus een aparte ID aanmaken. 

Het  al

voor elkaar via bellen naar Telfort maar bedankt

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal top. :)

Mochten we nog een keer weer iets kunnen betekenen, dan horen wij dat graag. 

Reageer