Sticky

Stel jezelf voor!

Topicstart weergeven

53 reacties

Jurgen - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Welkom jali en fotter1968!
FamSande
Hallo,
ik ben frank, 45 jaar en een bezig bijtje.
Getrouwd, met een lieve veeleisende puber en heel veel schermen in huis.;-)
mijn lievelingskleur is blauw, ik eet graag uit en wat dan geserveerd word is me allemaal goed, van grieks t/m mc donalds
van Italiaans tot a la carte. Mexicaans eten ben ik niet dol op ik rijd graag rondjes op me zundapp met de club. loop graag rondjes voor de buurtpreventie in de wijk en ben nu ruim 5 jaar coordinator. daarnaast beheer ik 2 app groepen en een facebook pagina. oh ja ik ga ook af en toe slapen en werken, niet noodzakelijk in die volgorde..
Mizzz Milly
Badge
HaiHai
Ook ik zal me ff netjes voorstellen....
Mn ouders hebben me de naam Mildred gegeven..maar iedereen noemt me Mil of Milly alleen als ze kwaad op me zijn noemen ze me volledig MILDRED!!!!
Ik ben een trotse moeder van een dochter van bijna 22..ben een dierenfreak en hou van mn familie/vrienden. Ik heb een paar jaar alles wat je van Telfort kan krijgen en ben er dik tevreden over..ook ik heb natuurlijk wel eens problemen gehad maar uiteindelijk is dat netjes opgelost..ik ben nu ff aan het uitvogelen hoe het hier werkt want ik heb een vraag en moet ff kijken waar ik de oplossing kan vinden..heel makkelijk en leuk zo'n forum.
Latersssssss Mizzz Milly

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P