Welke films en series kijk je en welke raad je absoluut af?

• 27 januari 2015
  • 55 reacties
  • 5414 keer bekeken

Toon het eerste bericht

55 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Series:
Supernatural
Gotham
Arrow
Marvel, agents of shields
SVU; (volledige titel weet ik niet. Op Net 5, vrijdags :)
Spongebob! Word altijd vrolijk van die maffe spons! :D
Oudere series:
Buffy, Charmed , Star trek Voyager / New Generation

Films:
Ik loop heel wat achter met films! :(
Al een paar aanraders gelezen hier. Zolang er maar sci-fi, fantasy en humor in de film zit.

Waar ik absoluut geen zin meer in heb:
Friends.. ieuwwww... een serie uitmelken heeft ook een grens.
Slechtste film: Jurrasic Park 2. Viel me zo tegen. :(

Maar goed, over een week of 2 heb ik HBO. Ik ben zeer benieuwd. Eigenlijk bewust nooit genomen omdat ik bang ban dat ik niet meer van de bank kom. 😉
Reputatie 3

Slechtste verfilming ooit! Absolute afrader. Wat een tijdverspilling was dat zeg.

Yanick
Reputatie 1
Ik heb ooit de DVD van 80s zombiefilm The Dead Nextdoor voor €2,50 uit een bak gevist. Dat is een echte aan/afrader en zijn geld dubbel en dwars waard!

Roderik
Reputatie 8
Badge +10
@Yanick

Helemaal mee eens, ik heb hem uitgezeten maar hij gaat toch wel 'uit de collectie' op de harde schijf.
Zonde van de 8.5 GB... 😉
Reputatie 3
@Yanick

Helemaal mee eens, ik heb hem uitgezeten maar hij gaat toch wel 'uit de collectie' op de harde schijf.
Zonde van de 8.5 GB... ;)

Met jou kan ik praten, Interstellar daarentegen vond ik wel meesterlijk in elkaar gezet. Daar hebben ze tenminste de tijd genomen om het verhaal te vertellen en nog belangrijker weer te geven. Lag het aan mij of had Interstellar een open einde ;)

Yanick
Reputatie 8
Badge +10
Met een beetje goeie wil is er inderdaad een open einde in te zien, zij blijft achter op de nieuw te ontginnen planeet en hij gaat er naar toe.
Maar of dit type film geschikt is voor een franchise betwijfel ik.
Ik vermoed teveel 'Science'en te weinig 'Fiction' voor het gros van de liefhebbers van het genre (Star Wars, Star Trek...).
Reputatie 3
Tot slot de beste animatieserie ever. IMDB Rating liegt er niet om.

Zoals bij meer goede films, zijn ze begonnen als animatie. de Live-action movie poster liegt er niet om.

Dat was dat.
Reputatie 8
Badge +10
Voor de liefhebbers van het genre 'dicht bij huis' Science Fiction' zoals Interstellar is onderstaande film 'Europa Report' uit 2013 ook een echte aanrader..!
Deze 'fiction' zou binnen afzienbare tijd zo maar 'fact' kunnen worden...;)

Europa Report

Reputatie 1
Voor de liefhebbers van Penoza, heeft Videoland nu een leuke: De Zwarte Tulp!
Deze is exclusief te zien bij Videoland.

En het mooie is, laat Telfort nu (als je een jaar lang geen gebruik hebt gemaakt van de actie) Videoland Unlimited nog gratis hebben ook de eerste 2 maanden. 🙂
Reputatie 8
Badge +2
@Malfurion,

Wat een goeie tip!

Zelf vond ik Penoza erg sterk, jammer dat het vervolg op zich laat wachten (komt er überhaupt een vervolg?). Ik ga De Zwarte Tulp voorleggen aan de baas thuis. :)
Dank voor deze bijdrage. Mocht je nog meer tips hebben, kom maar door hoor! :)

Michael
Reputatie 2
Goeie series worden hier genoemd.
ik was wel verbaasd om zelfs van een moderator iets over newsnet te lezen wat natuurlijk niet helemaal de bedoeling is wat betreft copyright etc.

Nu moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik Game Of Thrones ook via via kijk omdat op een paar andere leuke series na ik het aanbod van HBO tegen vind vallen voor die prijs zeker in vergelijk met Netflix.

Ik was vooral vanwege Dexter blij met Netflix eindelijk helemaal kunnen zien.
Reputatie 8
Badge +2
@Galdor,

Newsnet is natuurlijk niet iets wat ik promoot, zeker m.b.t. copyrights e.d. Maar het zou onwetend zijn van mij om de goede werking ervan te negeren. ;)

GoT en Dexter zijn inderdaad topseries! Heb jij nog meer tips? :)

Michael
Reputatie 8
Badge +10
Seizoen 2 van The Last Ship is net begonnen.

www.imdb.com/title/tt2402207/

Ook niet verkeerd hoor... ;)🆒
Reputatie 4
Badge +1
Hallo allemaal,

In dit topic moet ik gelijk maar iets bekennen. Iets waar ik mij een beetje voor schaam. Ik behoor tot een uitstervend ras. Ik doe niet aan downloaden of streamen.

Ja, ik weet het. Gek hè? Het is geen principe kwestie hoor. Ik weet gewoon niet hoe het moet en het interesseert me ook te weinig om het onder de knie te krijgen. Natuurlijk kijk ik wel films en series maar dan op tv. Woensdagavond is mijn favoriet. Dan heb je op Veronica 4 afleveringen van Criminal Minds. Sleepy Hollow vond ik ook erg goed. Wat films betreft kijk ik graag naar horror, thrillers en actie films.

Wat is nu echt een goede horrorfilm? Ik ben aan het einde van de film eigenlijk altijd een beetje teleurgesteld. Er is nu een remake van Poltergeist, daar ben ik wel heel erg benieuwd naar.

Laatst heb ik inderdaad ook Gone Girl gezien. Awesome!
Reputatie 1
Series zijn pas echt goed ,als je elke keer baalt als een aflevering is afgelopen en weer een hele week moet wachten totdat er weer een nieuwe aflevering komt.Maar helaas zijn deze beperkt en dan ga je ook maar series kijken die redelijk zijn.

Ik heb eigenlijk niet meer tijd om wat op te schrijven,want ik moet nog weer een aflevering bekijken ;-)

12.monkeys
ancient.aliens
Aquarius
ascension
Constantine
dark.matter
defiance +
dominion
extant +
falling.skies +
futurescape
game.of.thrones ++
Grimm ++
haven ++
helix
Humans ?
izombie
killjoys -
once.upon.a.time +
penny.dreadful
Real humans ++
secrets.of.the.earth
sleepy.hollow
stitchers -
the.100 /
the.last.ship
the.strain -
the.walking.dead +
the.whispers
under.the.dome /
vikings ++
Reputatie 8
Badge +2
@19DT2120,

Dank voor deze fijne lijst! Welke serie geniet jouw absolute voorkeur? GoT zeker? :)

Michael
Reputatie 1
Ik heb niet echt een voorkeur .
Maar GoT,Vikings,OUaT,Grimm,TWD,Haven en Dr Who zijn op dit moment mijn Favorieten !
Reputatie 4
Badge +1
Dat is zeker een mooie lijst! Een paar maanden geleden ben ik een keer begonnen aan The Walking Dead via Netflix. Dit is niets geworden. Zoals @19DT2120 aangeeft, moet je steeds verder willen kijken. Dit had ik absoluut niet. Binnen no time kwam er dus alweer een einde aan mijn Netflix avontuur.

Inmiddels weet ik, met dank aan een collega, hoe ik kan streamen. Ik heb nu de nieuwe versie van Poltergeist gezien (teleurstellend). Op advies ben ik begonnen aan de serie The Following. Iemand die toevallig gezien? Tot nu toe lijkt het mij wel wat. Ook wees iemand mij op Revenge. Misschien dat ik daar aan begin als dit leventje mij gaat bevallen.
Reputatie 1
Mijn favoriete series:
-Miss Fisher's Murder Mysteries
-Cedar Cove
-The Last Ship
-Once upon a time
-Poldark
-A Place to call home
-Scorpion
-Reign
-Mr. Selfridge
-When calls the heart
-Heartland
-Good Witch
-Madam Secretary
-Orange is the new black
-Downton Abbey

Films:
-The Best Exotic Marigold Hotel
-The Second Best Exotic Marigold Hotel
-The Imitation Game
-Dolphins Tale 1 en 2
-Esio Trot
-Enigma
Ik heb eigenlijk een hoop films die ik leuk vindt. Om wat voorbeelden te geven.

- Mrs. Doubtfire.
- Jumanji.
- Hook.
- Big momma's house
- Kindergarten cop.
- Home alone
- Lawrence of Arabië
- The mummy
- Star Wars
- Johny English.
- The spy nextdoor.
- The tuxedo.
- Armaggeddon.-
Die hard: With a vengeance.
- Hudson Hawk
- Twins
- Crocodile dundee
- The hunt for red october
- The rock.

Waarschijnlijk vergeet ik er nog een aantal.

Series...

- F.C. de kampioenen
- Friends
- Zeg 'ns Aaa (is er niet meer)
- Oppassen (is er niet meer)
- Kees & co. (is er niet meer)
- House
- Castle
- CSY NY
- Cobra 11
- Law and order, special victims unit
- Two and a half man.
- Rizzolly and isles

Maar geen gezeur aan mijn koppie programma, daar heb ik een hekel aan.
Bijvoorbeeld Boer zoekt vrouw. Onrealistisch en te gemaakt.
Dat een paar van die vrouwen een keer door een stal lopen, een keer met de tractor rijden.
Het echte boerenleven en de problemen komen niet in beeld.
Moet er niet aan denken, de hele tijd een cameraploeg voor mijn snuitert en heeeel erg diepzinnig gaan zitten keuvelen.:P

Ik zeg wel eens de naam van dat programma is niet volledig, maar ik zal maar niet zeggen hoe ik het noem, komt Sjors en de rebellenclub ook nog in actie, met in sleeptouw de muppets.:D:cool::P
Hey,

_homeland
- vikings
- the good wife

trouwens,waar kijken jullie sport en voetbal als je niet thuis bent?
Reputatie 8
Badge +10

trouwens,waar kijken jullie sport en voetbal als je niet thuis bent?

In de kroeg..!!??
Geintje...
Ik heb een abonnement bij Fox Sports en Sport 1.
Met de Fox Sports app kan je in heel Nederland kijken via je tablet of smartphone.
Sport 1 biedt die mogelijkheid ook maar Telfort heeft dit (nog) niet in het pakket zitten.
Reputatie 8
Badge +2
Fpx Sport Go app inderdaad! Werkt als een trein. Ik vind jouw opmerking over de kroeg ook zeer relevant trouwens Enterprise. Maar ook daar hebben ze waarschijnlijk Fox Sports! 🙂
Reputatie 8
Badge +10
Fpx Sport Go app inderdaad! Werkt als een trein. Ik vind jouw opmerking over de kroeg ook zeer relevant trouwens Enterprise. Maar ook daar hebben ze waarschijnlijk Fox Sports! :)

Ongetwijfeld, elke zichzelf respecterende kroeg heeft sportzenders... ;)

Ik vind het beeld op de phone net ff te klein (ik heb 4,5 inch) maar op de 10 inch tablet is het beeld geweldig.
Dit is trouwens de enige app waar ik nog nooit een probleem mee heb gehad dus de kwaliteit van de app is een dikke plus.
Badge +2
Wie o wie gaat vandaag /dit weekend ook het 4e seizoen van House of Cards kijken? Of ik het red om alles te zien weet ik niet, maar ik ga in ieder geval een poging wagen.

Veel kijkplezier! 😉

Reageer