Kies je favoriet

Wat kijk jij het liefst tijdens Halloween? 🎃😨👻

• 18 oktober 2018
  • 12 reacties
  • 810 keer bekeken
Wat kijk jij het liefst tijdens Halloween? 🎃😨👻
Reputatie 6
Badge +12
De donkere dagen komen er weer aan en voor mij is het dan ook weer tijd om kaarsen aan te doen, de gordijnen dicht en heerlijk films kijken. Stiekem geniet ik best van de herfst, de gure wind die ik om mijn appartement hoor blazen geeft net dat beetje extra. Waarbij? Bij horrorfilms, die ik dolgraag kijk met een kop thee en een deken onderuitgezakt op de bank.

Over een kleine 2 weken is het zover; 31 oktober. Een datum die me 10 jaar terug nog weinig zei, maar tegenwoordig weet ik wel beter; Halloween komt eraan en dit feest vieren we tegenwoordig in Nederland meer. Met dat vooruitzicht ben ik heel erg benieuwd welke Halloween films jullie aanraden!

Wat wordt het voor jullie dit jaar, trick or treat? Mijn “treat” voor jullie is een serie waarmee ik dit topic aftrap:

The haunting of hill house
Deze serie gaat over Steven Crane (Michiel Huisman) en is een schrijver. Hij schrijft spookverhalen en daarmee verkoopt hij de angsten van zijn broers en zussen. Zelf is hij er vrij sceptisch over. “Een geest is dat wat je er zelf van maakt, zegt hij in de eerste aflevering, ,,een herinnering, een angst, een ...”. Dat sceptische, dat verandert gedurende de serie en je ziet het masker van Steven afglijden, waardoor ook hij bevangen wordt.
Dat is alles wat ik erover verklap, want de rest moet je gewoon gaan kijken! Je kunt de serie vinden op Netflix, you’re expected 😉.

Ik ben erg benieuwd of jullie nog goede kijktips voor me hebben. Laten jullie het weten wat jullie favoriet is en welke ik echt moet zien? In de peilen vinden jullie een paar klassieke thrillerreeksen en een paar tips van Kim op het blog.

Wat kijk jij het liefst op Halloween?

12 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Hoi Cindy,

Leuk topic, maar ikzelf moet je helaas teleurstellen i.v.m. weinig enthousiasme als het Halloween of horrorfilms of series betreft.
Ik heb daar gewoon helemaal niks mee... 😬
Reputatie 8
Badge +11
Heb er ook niets mee, maar heb wel gestemd 😄
Reputatie 6
Badge +7
Hier heb ik er ook niks mee, ik kijk gewoon wat ik anders ook doe namelijk leuke actie films (Jason Statham bv)
Reputatie 8
Badge +15
A nightmare on elm street. Klassieker! 😎

Bijna nergens meer te vinden maar deze blijft meesterlijk

Storm of the Century
https://www.imdb.com/video/imdb/vi1703280921/

En uiteraard bijna alles van Tim Burton
Jack skellington toch wel de favoriet

Reputatie 8
Badge +11
The Texas Chainsaw Massacre is toch wel een van de eerste horrors die ik gezien heb. Daar is de liefde voor horror mee begonnen, binnenkort maar weer eens kijken. 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Met Halloween zelf heb ik niet zoveel, maar voor horror ben ik wel te porren. Samen met iemand naar de bios of thuis in het donker kijken, heerlijk 🙂
Badge +13
Ik heb The Shining gestemd, omdat ik dat de beste film in het rijtje vind!
Reputatie 8
Badge +9
Ik vind het super leuk dat de 🎃Halloween traditie steeds meer over waait naar Nederland🕸, maar heb zelf ook helemaal niets met horror of thrillers 🙈 Zeker zulke films als Paranormal Activity, dan slaap ik voorlopig niet... Doe mij maar lekkere mierzoete happy-ending films, actie of drama 😊
Reputatie 6
Badge +9
Grote horrorliefhebber hier! 🎃 Ik vind het dan ook best jammer dat Halloween hier niet zo groot is als in Amerika (maar ik heb toch stiekem m'n huis wel een beetje Halloween-proof gemaakt 😉). Ik heb dan ook op een van de klassiekers gestemd: Halloween. Kan niet wachten tot de nieuwe film draait!
Geen 1 aangezien mijn tv en internet alles er uit ligt pfffff klaar mee nu op 4g forum uitpluizen en hopen dat telfort mij internet snelweer aansluit
Reputatie 8
Badge +9
Geen 1 aangezien mijn tv en internet alles er uit ligt pfffff klaar mee nu op 4g forum uitpluizen en hopen dat telfort mij internet snelweer aansluit
Hoi Franka32, dat is niet fijn, goed dat je het aangeeft. Ik zie dat je al een eigen topic aangemaakt hebt, deze pakken we op om je te helpen het op te lossen. Als het straks weer werkt, kijk ik er naar uit om te horen wat jij graag kijkt tijdens Halloween 🙂 🎃

Reageer