beantwoord

Wat is de beste tool om DBX-bestanden om te zetten naar PST?

• 7 februari 2019
  • 1 reactie
  • 699 keer bekeken

Veel soorten van de tool zijn beschikbaar in de markt, de hulp van de tool om DBX-bestanden gemakkelijk naar PST-bestandsindeling te converteren. Maar sommige werken niet en sommige tool converteert een bestand in een keer. Als u op de hoogte bent van een tool die op enig moment alle bestanden in PST-bestandsindeling kan converteren.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 8 februari 2019, 17:29

Dag @fantryenter. Welkom hier op het Forum! Ik begrijp dat je op zoek bent naar een tool om in een keer al je DBX-bestanden om te zetten naar PST. Klopt dat? Ik weet zo niet welke tool je daar het beste voor kunt gebruiken. Door te googelen vond ik een wikiHow-instructie inclusief plaatjes om DBX om te zetten naar PST. Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt. 🙂
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +9
Dag @fantryenter. Welkom hier op het Forum! Ik begrijp dat je op zoek bent naar een tool om in een keer al je DBX-bestanden om te zetten naar PST. Klopt dat? Ik weet zo niet welke tool je daar het beste voor kunt gebruiken. Door te googelen vond ik een wikiHow-instructie inclusief plaatjes om DBX om te zetten naar PST. Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt. 🙂

Reageer