Wat gebruik je om het forum te bezoeken?

• 31 augustus 2018
  • 8 reacties
  • 742 keer bekeken

Wat gebruik je om het forum te bezoeken?
Telefoon
pc
Tablet / Ipad

8 reacties

Ik gebruik voor het Forum alleen de PC.
Op mijn mobiel vind ik het te klein en een tablet gebruik ik zelf niet.
Steeds vaker de telefoon op het werk(verslaving?) maar hoofdzakelijk een tablet.
Reputatie 2
PC / laptop
Reputatie 8
Badge +11
Hoofdzakelijk de laptop, maar als die geconfisqueerd is de telefoon. Tablet deed ik voorheen ook, maar die ligt te verstoffen in de kast. Het oude beestje kan het allemaal niet meer bijbenen.
Reputatie 5
Badge +8
Hier ook een laptop, net als alle andere moderators.
Reputatie 8
Badge +10
Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar mijn Android tablet, dus ook voor het forum.
Ik begin al aardig 'vergroeid' te raken met dat ding omdat je er steeds meer taken mee kan uitvoeren waarvoor je voorheen je PC of laptop voor moest opstarten.
Mijn desktop PC gebruik ik nog maar weinig, en eigenlijk alleen nog als NAS/mediaserver.
En een tablet is een stuk handzamer en makkelijker mee te nemen dus ook buitenshuis gebruik ik niets anders meer.
En als er geen wifi voorhanden is dan gebruik ik mijn smartphone als hotspot om te tetheren m.b.v. mijn mobiele databundel.
Reputatie 6
Badge +7
Hier maak ik meestal gebruik van de laptop en op het werk de pc. op de mobiel ondanks het grote scherm meer dan 6 inch vind ik dat niet prettig.
Reputatie 8
Meestal PC of notebook, maar "eerder" juist ook wel met een tablet.
Alleen de functies van het nieuwe forum werken niet goed meer samen met een tablet.
(Diverse browsers geprobeerd).

Het is dat ik normaal dus een PC / notebook gebruik.
Als het aan de manier van werken alleen op een tablet zou hebben gelegen, was ik als "vaste" schrijver op het Telfort forum echt afgehaakt. Had ik het voor gezien.

Het is en blijft een "bras" implementatie die nieuwe forum-software.
Ook met de werking op PC vind ik het werken een verslechtering tegenover het oude forum.
Maar er valt nog enigszins "mee te leven" met de handicaps.

Reageer