vraag

Waarom werkt de Telfort chat niet bij mij?

Op de telfort contact pagina (https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm) is er de mogelijkheid om een online chat in de browser te starten. De afgelopen weken heb ik meerdere pogingen ondernomen maar het lukt nooit om in contact te treden via de chat.

Er staat welliswaar: 'Er is een medewerker beschikbaar', maar wanneer ik de chat start en een vraag intik dan krijg ik steevast deze foutmelding: 'Er is een fout opgetreden tijdens het oproepen van de service.'

Ik gebruik Firefox en heb javascript gewoon aanstaan. Waarom werkt het niet?

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik ben ook niet zo van IE of Chrome, maar heb je het daarmee al geprobeerd? Als het daar wel werkt zou je denken aan Firefox of de ondersteuning daarvan door het chatprogramma.
Internet explorer heb ik niet omdat ik geen windows gebruik. Chrome heb ik geprobeerd via de telefoon en dat werkt ook niet.
Het kan eigenlijk niet aan Firefox liggen omdat standaard HTML en JavaScript elders wel werkt. Mogelijk dat er extra plugins geïnstalleerd moeten worden die bij mijniet in Firefox of Chrome aanwezig zijn maar ik heb geen idee wat dat dan zou moeten zijn.

Ik vind het raar dat er een chat functie op de website wordt aangeboden die niet met standaard apparatuur lijkt te werken.
Reputatie 8
Badge +11
Tsja, ik gebruik Opera en kan bijvoorbeeld niet online tv kijken (wel via de oude portal) omdat mijn browser niet wordt ondersteund. Ik weiger overigens IE of Chrome te gebruiken. Vandaar mijn idee om het eens met een andere browser te proberen.
Misschien komt er nog iemand anders langs met een helder idee.
Reputatie 6
Badge +9
Hoi Telford, ik lees dat je een chat wilt starten, dit lukt echter niet vanwege een foutmelding. Dat is niet zo fijn.

Nu heb je al een aantal tips gehad, andere browser enz. Ook daar werkt het niet. Heb je de cookies ook al eens verwijderd? Maakt dat nog verschil?

Reageer