Voorwaarden deelname profielfoto wedstrijd.

• 7 april 2015
  • 0 reacties
  • 1202 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +7
Om meer focus te leggen op het visuele aspect van het forum wil ik graag een profielfoto wedstrijd organiseren. Het valt op dat velen van jullie erg mooie profielfoto’s hebben. Daarom ben ik van mening dat dit meer aandacht verdient en ook beloond mag worden. Vandaar de profielfoto wedstrijd.

Voorwaarden om mee te doen?
Om mee te doen aan de wedstrijd moet je een originele en mooie profielfoto (naar eigen smaak natuurlijk) in je display uploaden en in dit topic posten. Vind je dat je huidige profielfoto hieraan voldoet dan mag je deze ook gebruiken.
Voor de profielfoto wedstrijd mag je geen portretfoto’s van je zelf gebruiken. Sorry :P

Let op: Het gebruik van vulgaire, discriminerende, of schokkende profielfoto's zijn niet toegestaan. Wij behouden het recht om hiertegen op te treden.

De wedstrijd start op maandag 30 maart 2015 en eindigt op dinsdag 30 juni 2015.

Meedoen?
Graag! Upload de foto in je profiel en post deze in het topic met daaronder de tekst: "Ik doe mee!".
Aan de hand hiervan kunnen gebruikers op het forum je profielfoto likes geven.

Winnaars
De 3 deelnemers met de meeste likes zal ik uitroepen tot winnaars van de profielfoto wedstrijd. Deze winnaars maak ik bekend op woensdag 1 juli 2015. Bij het winnen van de profielfoto wedstrijd horen natuurlijk ook prijzen. Om het spannend te houden maak ik niet bekend welke prijzen dit zijn. Dat laat ik over aan de winnaars. :D

Enthousiast? Doe dan mee met de profielfoto wedstrijd. :D

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben over de profielfoto wedstrijd dan ontvang ik graag een privébericht. Zo niet, dan zie ik jouw deelname graag tegemoet.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.