verbinding valt steeds weg

  • 22 maart 2013
  • 4 reacties
  • 2528 keer bekeken

Badge
Ik had voorheen een 8Mb abonnement (tiscali) en heb dit laten opwaarderen . Had ik dat maar nooit gedaan. Van een altijd stabiele en werkende adsl , heb ik nu een dramalijn die traag is en per dag 5 tot 10 keer een reset (voedingsstekker eruit) nodig heeft. fabrieksinstellingen , kabels en splitter vervangen en uiteindelijk modem/router (ander merk) vervangen geeft geen oplossing. Standaard s'morgens voeding in uit , anders geen verbinding. ADSL laten nameten , echter geen oplossing. Alle klachten gelezen te hebben lijkt het erop dat internet standaard blijkbaar niet stabiel te krijgen is. mocht iemand een oplossing hebben , heel graag.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Wat is volgens de postcodecheck de maximaal haalbare snelheid op jouw adres..?
Badge
Volgens de postcodecheck 12Mb
Reputatie 8
Badge +10
Volgens de postcodecheck 12Mb


Als de hulp op dit forum een kans van slagen wil hebben zal je eerst even je originele modem van Telfort (welk type heb je..) moeten terugplaatsen.

Wil je dan daarna een DSL line status hier plaatsen..?
Reputatie 8
Badge +18
Wil je eens inloggen op je modem via http://192.168.1.254 gebruikersnaam admin ww 1234 en dan onder maintenance, diagnostic,dsl line, dsl line status en alles wat daar staat kopieren in je volgende post

Reageer