Telfort op de kabel

• 28 september 2018
  • 7 reacties
  • 645 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +4
Telfort op de kabel, het is mogelijk dat dit gaat gebeuren. De kabel wordt opgesteld voor andere providers dan Ziggo. Ik zou er geen moeite mee hebbben

7 reacties

Dat zie ik dus nooit gebeuren en daarmee bedoel ik Telfort die buiten het KPN netwerk zijn diensten gaat aanbieden. Genoeg gebieden waar een open glasvezel net ligt waar Telfort geen gebruik van maakt.
Reputatie 6
Badge +7
Dat zijn heel andere technieken wie gebruikt worden daar gaat Telfort (als onderdeel van KPN) nooit in investeren. tenminste dat denk ik.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Jacobus, ik las inderdaad een stuk dat Europa nu aan het buigen is over het besluit om de kabel open te stellen voor providers. Dit besluit is er nog niet door, mocht het wel zo zijn, dan verwacht ik echter ook niet direct dat wij daar over gaan leveren. Maar zegt nooit nooit, de tijd zal het leren.
Reputatie 8
Badge +10
Telfort stopt volgend jaar met 'analoge' radio en TV via DVB-C over de glasvezelverbinding.
En dan weer gaan investeren in kabel DOCSIS hardware en aansluitingen om hetzelfde weer te kunnen gaan leveren..?
Ik zie het niet gebeuren... 😆
Reputatie 2
In gebieden waar geen glasvezel ligt zou het een optie kunnen zijn
Reputatie 6
Badge +7
Zeg nooit nooit maar voorlopig zie ik het niet gebeuren.
In gebieden waar geen glasvezel ligt zou het een optie kunnen zijn
Laten ze dan eerst zoals ik al schreef in gebieden waar ook glasvezel ligt maar niet van Reggefiber gaan leveren dat zou de keuze voor diverse dsl klanten in die gebieden beter maken.

Reageer