Telfort geen 3G dekking Pathé de Kuip

• 23 januari 2012
  • 5 reacties
  • 2674 keer bekeken

Helaas heeft de klantenservice geen uitgebreide antwoord gegeven op mij vraag over 3G dekking in Pathé de Kuip.
Vrij regelmatig ga ik naar Pathé de Kuip maar helaas kan ik geen gebruik maken van mobiel internet in Pathé de Kuip.
Ik vraag mij af komt er een extra 3G mast bij Pathé de Kuip om fatsoenlijk te kunnen mobiel internetten met mij Iphone 4S
Mij kennis heeft T-Mobile en hij had vol 3G bereik in het gebouw.
Helaas wil Telfort ook geen oplossing aanbieden bijvoorbeeld dat ik gebruik kan maken van een KPN hotspot in de buurt van Pathé de Kuip.
Volgens mij staat bij Telfort klantonvriendelijkheid centraal.
Een vraag wordt gelijk in de prullenbak gegooid zonder een oplossing aan te bieden.
Onderstaande heb ik als antwoord gekregen van Telfort.
Telfort maakt gebruik van het KPN netwerk. Dit netwerk behoort tot één van de betere netwerken in Nederland. Het voldoet aan de vastgestelde dekkingsgraad voor alle aanbieders van mobiele telefonie.
Deze geldt niet in gebouwen. Geen enkele telefoonaanbieder kan 100% dekking in gebouwen garanderen.

gr,

Kadir

5 reacties

Blijkbaar is het hier op het forum ook lastig om antwoord te krijgen op je vraag.
Ik weet al genoeg van Telfort.
Eind dit jaar overstappen naar fatsoenlijke provider die wel antwoord kan geven op mij vragen
Helaas heeft de klantenservice geen uitgebreide antwoord gegeven op mij vraag over 3G dekking in Pathé de Kuip.
Vrij regelmatig ga ik naar Pathé de Kuip maar helaas kan ik geen gebruik maken van mobiel internet in Pathé de Kuip.
Ik vraag mij af komt er een extra 3G mast bij Pathé de Kuip om fatsoenlijk te kunnen mobiel internetten met mij Iphone 4S
Mij kennis heeft T-Mobile en hij had vol 3G bereik in het gebouw.
Helaas wil Telfort ook geen oplossing aanbieden bijvoorbeeld dat ik gebruik kan maken van een KPN hotspot in de buurt van Pathé de Kuip.
Volgens mij staat bij Telfort klantonvriendelijkheid centraal.
Een vraag wordt gelijk in de prullenbak gegooid zonder een oplossing aan te bieden.
Onderstaande heb ik als antwoord gekregen van Telfort.
Telfort maakt gebruik van het KPN netwerk. Dit netwerk behoort tot één van de betere netwerken in Nederland. Het voldoet aan de vastgestelde dekkingsgraad voor alle aanbieders van mobiele telefonie.
Deze geldt niet in gebouwen. Geen enkele telefoonaanbieder kan 100% dekking in gebouwen garanderen.

gr,

Kadir

Het antwoord wat zij jou hebben gegeven klopt weldegelijk. In een gebouw als Pathe kan je problemen hebben met het bereik. Wil je toch verbinding hebben dan moet je gewoon terugschakelen naar het GSM netwerk dat is trager maar bied een beter ontvangst.

En blijf serieus, je kan toch niet verwachten dat een telco een extra mast gaat plaatsen omdat je in de Pathe geen bereik hebt. Daarnaast ga je naar de film dus ik begrijp ook niet waarom je zou willen internetten terwijl je een film kijkt.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... RD53bcAM8E

Misschien geeft dat het beste weer waarom je geen 3G daar hebt. 😛
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... RD53bcAM8E

Misschien geeft dat het beste weer waarom je geen 3G daar hebt. :p

Ja tijdens film ben ik natuurlijk niet bezig met mij mobiel.
Ik ben ruim 3 kwartier of half uur van te voren aanwezig.
Dan heb je wel eens zin om gebruik te maken van mobiel internet.
Deze vraag zou ik ook linea recta de prullenbak verwijzen. Je kan toch je vraag niet serieus nemen of ze voor jou een mast gaan neerplanten of je even een half uurtje kunt internetten?
Tuurlijk kun je geen volle ontvangst hebben, de muren zijn best wel geïsoleerd (hallo bios?).

Reageer