Telfort forum vernieuwd!

• 3 maart 2016
  • 16 reacties
  • 1607 keer bekeken

Badge +2
Het Telfort forum is vernieuwd!

We zijn natuurlijk erg benieuwd wat je ervan vindt! Deel het met ons in dit topic. Natuurlijk ook als je ergens nog een foutje tegen komt of iets niet duidelijk is.

Wij zijn heel blij met het resultaat en wij hopen jullie ook!

Dit zijn de belangrijkste wijzigingen:

Groene notificatie balk
Hier worden belangrijke meldingen gedeeld

Snelkoppelingen
Ga via de snelkoppeling direct naar de gewenste categorie

Vraag stellen/topic starten
Gebruik hiervoor de snelkoppeling 'start topic'

Selecteer een thema/categorie in de keuzelijst

Of ga direct naar de gewenste categorie en maak een topic aan

Beste gemarkeerd antwoord
De reactie die als beste antwoord wordt gemarkeerd herken je aan het groene vinkje

Reputatiepunten toekennen
Je kunt een gebruiker bedanken voor zijn bijdrage door een reactie te plaatsen of bij de betreffende reactie op het hartje te klikken.

Registreren
Let hierbij op dat je geen 06-nummer kiest als gebruikersnaam

Zoeken
Zoek opdrachten kun je verfijnen door getoonde topics te filteren op: aantal reacties, meest bekeken en recent actief

Door op het tandwieltje rechts te klikken kun je nog specifieker zoeken op (recent actieve) topics

Daphne en het Community team

16 reacties

Forum ziet er idd weer lekker fris uit. Ik wilde nog weleens snel kijken wat er als laatste was gepost. Daar had je eerst een knop voor. Ik mis die knop. Ben ik de enige? of kan die knop terug komen.
Dat is nog bestaande knop "recent actiefe topics"
Ja maar alleen als ik ingelogd ben. Dat was eerst niet zo volgens mij..
Reputatie 8
Badge +15
Het forum is fris en overzichtelijk en mobiel staat ver bovenaan. *i like* :P
Maar... In de vorige versie had je onder je profielfoto het aantal gestarte topics, aantal geplaatste berichten en aantal als goed beantwoord. Dat mis ik nu.

Badge +2
Het forum is fris en overzichtelijk en mobiel staat ver bovenaan. *i like* :P
Maar... In de vorige versie had je onder je profielfoto het aantal gestarte topics, aantal geplaatste berichten en aantal als goed beantwoord. Dat mis ik nu.

Inmiddels is het aantal geplaatste reacties toegevoegd en zoek ik uit of overige prestaties ook weer getoond kunnen worden. Wordt vervolgd!
Reputatie 8
Badge +15
Als je in een subforum zit kan je alleen klikken op "Terug naar forumoverzicht". Ik kan niet terug naar het overzicht met topics van het betreffende subforum. Alleen door op pagina terug te klikken maar dan ververst het niet altijd het betreffende subforum. Een extra link naar het betreffende subforum zou ik wel handig vinden. 🙂

Reputatie 8
Badge +10
Wat ik ook mis, en dat volgens mij in de vorige forumversie wel zichtbaar was, is het volgende.
Als je in welke rubriek dan ook een topic aanklikt kan je daarna niet meer zien onder welke rubriek deze valt.

Als voorbeeld hieronder een afbeelding.
Onder welke rubriek valt dit topic?
Antwoord... Interactieve TV & Digitenne.
Dit staat overigens wel in de adresregel van de browser, zie ik nu.
Maar het zou me toch beter bevallen als dit ergens op de topicpagina zou staan... 😉
Reputatie 2
Badge +1
Als ik nu bij de laatste posting aangekomen ben.... hoe ga ik dan naar het forum-overzicht of naar het overzicht van de topics in dit forum?

ik zou minimaal "terug naar forumoverzicht" wat er bovenin staat, ook nog eens herhalen onder de laatste posting... Dat scheelt erg veel terug naar boven scrollen.
Mijn 1e indruk is dat het nieuwe forum een heel erg verfrissende indruk maakt. Kleine kanttekening bij Aa verwacht je eerder dat die functie is om woorden te onderstrepen, niet een uitleg van.......
Reputatie 2
Badge +2
Mijn complimenten hoor , ziet er inderdaad verfrissend uit.

Even een opmerking over het hoofdstuk : Internet , je ziet gelijk Glasvezel staan , dat heeft lang niet iedereen , ik mis het kopje ADSL / VDSL
Ik weet even niet hoe je die verbindingen/aansluitingen kort kan typeren / verzamelen
Reputatie 1
like is een facebook benaming, misschien hernoemen naar iets telforts eigens zoals, T-upies ofwel Telfort Up'ies en als je dan iemand punten geeft koppel daar een spaarprogramma aan voor de webshop en/of waarmee gespaard kan worden voor betaalde TV en mobiele diensten.
Badge +2
Goed punt @Sverige, ik ga hiermee aan de slag. Dank!
Badge +2
Mijn 1e indruk is dat het nieuwe forum een heel erg verfrissende indruk maakt. Kleine kanttekening bij Aa verwacht je eerder dat die functie is om woorden te onderstrepen, niet een uitleg van.......

Hi Friesian,

Fijn dat het vernieuwde forum een verfrissende indruk maakt!
Je kanttekening staat genoteerd. Dank hiervoor 😉
Badge +2
Mijn complimenten hoor , ziet er inderdaad verfrissend uit.

Even een opmerking over het hoofdstuk : Internet , je ziet gelijk Glasvezel staan , dat heeft lang niet iedereen , ik mis het kopje ADSL / VDSL
Ik weet even niet hoe je die verbindingen/aansluitingen kort kan typeren / verzamelen

Wat goed te vernemen Sheepxp!
Het klopt dat we nu nog gedeeltelijk onderscheid maken in topics tussen koper en glas. Je kunt er vanuit gaan dat overige subfora in de categorie Internet over ADSL/VDSL gaan. Mocht je meer zaken tegenkomen die niet duidelijk zijn, lees ik dat graag van je! 😉
Badge +2
@ all,

Dank voor alle feedback (en ga vooral door)!
Inmiddels heb ik alles verzameld en doorgezet.
Zodra meer bekend is meld ik dat hier 😉
Reputatie 8
Badge +10
@ all,

Dank voor alle feedback (en ga vooral door)!
Inmiddels heb ik alles verzameld en doorgezet.
Zodra meer bekend is meld ik dat hier ;)

Goed bezig Daphne... keep up the good work..! 😃

Reageer