beantwoord

Telefoonnummer van de klantenservice?

• 9 oktober 2015
  • 26 reacties
  • 131302 keer bekeken

Hi.
Wat is nou het goeie nummer om te bellen?
icon

Beste antwoord door Christy - Telfort 12 oktober 2015, 16:20

Wil je bellen met de klantenservice van Telfort, bel dan naar 0900 9596. Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten.

Wil je buiten openingstijden contact met Telfort, ga dan naar onze contactpagina en bekijk alle mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Bekijk reactie

26 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Wil je bellen met de klantenservice van Telfort, bel dan naar 0900 9596. Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten.

Wil je buiten openingstijden contact met Telfort, ga dan naar onze contactpagina en bekijk alle mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Hallo, ik kan geen telefoonnummer vinden om Telfort te bellen; dit in verband met het formulier invullen voor nummerbehoud.
Het lukt niet en ik krijg op mijn mobiel nummer geen sms- en e-mail- code toegestuurd. Graag jullie hulp!
Reputatie 8
Badge +17
Hallo, ik kan geen telefoonnummer vinden om Telfort te bellen; dit in verband met het formulier invullen voor nummerbehoud.
Het lukt niet en ik krijg op mijn mobiel nummer geen sms- en e-mail- code toegestuurd. Graag jullie hulp!

De klantenservice van Telfort is 0900 9596 wat je kunt bellen (kosten 0,50 ct per gesprek)
Reputatie 2
Badge +1
Als je zorgt dat je vanaf een buitenlands nummer belt is het het beste om naar +31887650200 te bellen.
Ik doe dit altijd... en is altijd goedkoper...
De 0900-- nummer wordt niet toegestaan en ik wordt geadviseerd om de klantenservice te bellen, hahaha?!
Reputatie 8
Badge +17
De 0900-- nummer wordt niet toegestaan en ik wordt geadviseerd om de klantenservice te bellen, hahaha?!

Kijk even bij je Mijn Telfort onder blokkades of de 0900 geblokkeerd staan die kun je dan op toestaan instellen
Reputatie 8
Badge +19
Dan staat het bellen naar 0900 nummers geblokkeerd in je 'Mijn Telfort' omgeving, en dit kan je zelf in- en uitschakelen.
en het andere nummer is "niet bereikbaar van uw telefoon"… Misschien is het 0900-nummer geblokkeerd? Hoe deblokkeer ik mijn phone?
ik heb nog geen mijn-telfort-account
Reputatie 8
Badge +19
ik heb nog geen mijn-telfort-account
De account voor mobiel kan je zelf aanmaken.
Ga naar Mijn Telfort hier rechtsboven op de pagina, vul je mobiele nummer in en vraag een wachtwoord aan.
Deze wordt per SMS binnen enkele minuten naar je mobieltje gestuurd, en daarmee log je in.
Eenmaal ingelogd ga je naar 'Blokkades' en stel je e.e.a. naar eigen wens in...
Mijn Telefoon werk het niet meer en ik betaal elke maand😡
Kijk bij de toestelhulp.
Is het een toestel bij een abo en nog in de garantieperiode? Dan zal je het ter reparatie moeten opsturen.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reparatie-eigen-telefoon.htm

Plus € 0,50. Niet alleen de gebruikelijke belkosten.
Is 0900-9596 het enige nummer waaronder Klantenservice bereikbaar is? Ik bedoel, voor zowel Thuis als Mobiel abonnement?
Klantenservice heeft 2 emailadressen: Klantenservice@telfort.nl en klantenservice1@telfort.nl.
Wat is het verschil?
Reputatie 8
Badge +11
.....Plus € 0,50. Niet alleen de gebruikelijke belkosten.....

Dat is onjuist. Alleen de gebruikelijke belkosten. Misschien ben je op de site nog een pagina tegengekomen met oude gegevens. Dan wil webcare waarschijnlijk graag weten waar dat is, zodat het gecorrigeerd kan worden.

Uh, ja. Dat is het enige nummer dat ik weet tenminste.
Klantenservice heeft 2 emailadressen: Klantenservice@telfort.nl en klantenservice1@telfort.nl.
Wat is het verschil?

Telfort heeft geen mailadressen.
En je info over de kosten van het bellen naar de klantenservice klopt ook al niet..
Hier staan de contact mogelijkheden Telfort
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm?cid=redirect:www.telfort.nl/contact/
.....Plus € 0,50. Niet alleen de gebruikelijke belkosten.....

Dat is onjuist. Alleen de gebruikelijke belkosten. Misschien ben je op de site nog een pagina tegengekomen met oude gegevens. Dan wil webcare waarschijnlijk graag weten waar dat is, zodat het gecorrigeerd kan worden.

Uh, ja. Dat is het enige nummer dat ik weet tenminste.

Ik kwam dat inderdaad tegen op de site.
Reputatie 8
Badge +11
Moet dus gecorrigeerd worden. Weet je nog waar?
Wat is het verschil?

Telfort heeft geen mailadressen.
En je info over de kosten van het bellen naar de klantenservice klopt ook al niet..
Hier staan de contact mogelijkheden Telfort
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm?cid=redirect:www.telfort.nl/contact/

OK. Maar wat is dit dan?

Reputatie 8
Badge +11
Ga er maar van uit dat dat een uitgaande mailbox is die niet op binnenkomende berichten wordt gecontroleerd.
Ga er maar van uit dat dat een uitgaande mailbox is die niet op binnenkomende berichten wordt gecontroleerd.

Dat is niet juist gezien mijn uitwisseling. Maar hoe dan ook, het bestaat. Zelfs 2 adressen.
Daar ging mijn vraag over. Welke service, welke dienst hoort bij de onderscheiden adressen.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb dus geen idee.
Moet dus gecorrigeerd worden. Weet je nog waar?

Nee, niet 1,2,3. Als ik tijd heb (tussen alle overstap gedoe door),
dan zal ik er naar kijken.
Reputatie 8
Badge +11
Zou mooi zijn. Misschien wil je het dan hier plaatsen. Dat is ook alles wat ik kan......:
https://forum.telfort.nl/tips-en-verbeterideeen-273

Reageer