beantwoord

Tegemoetkoming storing

• 21 november 2015
  • 6 reacties
  • 1305 keer bekeken

Beste Telfort,

Bij KPN geven ze aan dat er een probleem zat in de onjuiste instellingen van de tv-ontvanger en daar krijgen hun klanten de onderstaande tegemoetkoming voor. Dit meldt KPN over deze grote storing, die bij veel gezinnen in Nederland het tv verkeer plat heeft gelegd!

"Volgens KPN kwam de storing die veel klanten met Interactieve TV hebben ondervonden door een onjuiste instelling van de tv-ontvanger. Nog altijd kampten zaterdag 10.000 klanten met problemen bij de tv-ontvangst. KPN komt klanten tegemoet met Programma Gemist en drie gratis films."

Is de tegemoetkoming van Telfort alleen wat er wordt gemeld op de site van Telfort. "Een aantal programma's op uitzending gemist?" Of geldt het zelfde bij Telfort als bij KPN? Al vindt ik dat ook maar een kleine tegemoetkoming voor een storing van een complete dag, en voor sommige klanten nog langer. Maar dat dan nog terzijde gelaten.

Ik verneem graag iets van u.

Met vriendelijke groet,

Wim van Doren
icon

Beste antwoord door jimny 21 november 2015, 22:26

Ook Telfort geeft in de maand december drie films
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Ook Telfort geeft in de maand december drie films
Zijn dat films naar eigen keuze?
Reputatie 8
Badge +18
Nadere bijzonderheden volgen nog per mail
Ik ben zwaar teleurgesteld in het aanbod. 3 films, maar niet naar keuze. Wat moet ik met de club van sinterklaas? Waarom niet gewoon keuze uit het volledige VOD platform?
Reputatie 1
Ik ben zwaar teleurgesteld in het aanbod. 3 films, maar niet naar keuze. Wat moet ik met de club van sinterklaas? Waarom niet gewoon keuze uit het volledige VOD platform?
Yep, same here. Zou bijna zeggen dat de hele storing een promotie stunt is om kennis te maken met het VOD platform en online tv kijken. Laatste tijd toch al niet tevreden en heb al een beter aanbod gezien van een andere provider. Toedeloe.
Reputatie 1
Vreselijk aanbod schandalig vind ik het laat me kiezen al wast maar 1 film

Reageer