Stephen, Leon, Michael, Leon, Telfort ze blijven je verrassen

• 17 januari 2017
  • 4 reacties
  • 567 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Leon, jaja weer een foutje van mij, jij staat 2x in de tekst, de andere naam moet Jurgen zijn, oeps

Kanjers dank voor jullie hand geschreven kaartje, ik krijg nooit leuke hand geschreven kaartjes meer in dit digitale tijdperk, dus ik was ECHT verrast en met een brede glimlach in m,n scootmobiel las ik jullie leuke en lieve kaartje:D

Dank jullie wel, zoals ik al eerder schreef het is jullie vergeven 🆒

Groetjes Paula

4 reacties

Badge +2
Leuk bedankje zeg!
Een klasse dame...! En een klasse gebaar van Telfort....!
Goed bezig luitjes.
Reputatie 3
Badge
Niet alleen foute of slecht geregelde dingen hoeven en moeten gemeld of geschreven worden.

Er mag ook wel eens een bedankje af naar onze KANJERS van het webcare team, ze werken hard, keihard en dan zie je wel eens wat over het hoofd, de jongens etc doen ZO hun best

Maar als je zoooooooooooooooooooooo verrast word met een echt hand geschreven kaartje, het had niet gehoeven, maar echt, je had mijn big smile moeten zien :D

Het was koud in m,n scootmobiel toen ik hem las bij de brievenbus. ik ging net boodschappen doen, maar oh oh m,n big smile haha
Badge +13
Oei, ik had er niet op gerekend dat m'n handschrift publiek domein zou worden! :P

Fijn dat je we je hiermee hebben kunnen verrassen en een big smile op je gezicht hebben kunnen bezorgen 😃

Reageer