Ruilspelletje doen?

• 12 augustus 2016
  • 13 reacties
  • 1303 keer bekeken

Hoi!

Je houdt van Telfort, of je doet het niet.
Ten minste, dat denk ik.

Ben jij een Telfortklant?
Laten we een ruilspelletje doen.
Jij geeft mij wat informatie en ik geef jou de kans om een tablet te winnen. (En er zijn er drie, dus de kans dat je een tablet wint is best oké, toch?)

Klik hier, dan komt het helemaal goed.

Alvast bedankt,
Mariska

PS. Vragen of feedback? Stel ze in de comments, probeer ik zo snel mogelijk te antwoorden.

13 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Ik bedoel het niet vervelend maar ik vraag me af of dit wel echt is?
De TS is namelijk 1 dag lid, heeft geen enkele reacties, en slechts 1 (dit) topic met een link naar een domein wat mij niks zegt.

Deze naam staat ook niet bij "ons team".

Misschien is het goed bedoelt en ik doe graag mee maar kan iemand anders van Telfort bevestigen dat dit klopt, ik ben namelijk erg voorzichtig met dit soort dingen.

Gr. Kees.
Badge +13
Ik bedoel het niet vervelend maar ik vraag me af of dit wel echt is?
De TS is namelijk 1 dag lid, heeft geen enkele reacties, en slechts 1 (dit) topic met een link naar een domein wat mij niks zegt.
Deze naam staat ook niet bij "ons team"..

Geen zorgen, Kees, Mariska is onze collega!
In 'ons team' naast het forumoverzicht staan alleen Telfort-medewerkers die klanten helpen op het forum.
Verder is het altijd goed om voorzichtig te zijn op het web, dus dank voor het navragen :)

Ik heb Mariska een turquoise 't'-rankicoon gegeven, om aan te duiden dat ze Telfort-medewerker is van een andere afdeling.
Reputatie 5
Badge +4
Ok dan doe ik mee, ik dacht ik vraag het even voor de zekerheid :)
Bedankt voor het snelle antwoord!

EDIT

Bij deze ingevuld 🙂
Ok dan doe ik mee, ik dacht ik vraag het even voor de zekerheid :)
Bedankt voor het snelle antwoord!

EDIT

Bij deze ingevuld :)

Altijd goed om te checken 😉. Heel erg bedankt voor het invullen!
Eerlijk gezegd, ik heb al meegewerkt aan je onderzoek. Ik zag het T-tjuh en marketeer staan, dacht dat zit wel snor. 🙂
Reputatie 8
Badge +19
Ik waardeer de 'speelse' manier waarop Mariska haar enquete-topic opent, maar iets meer duidelijkheid over haar intenties zouden deze verwarring kunnen voorkomen.
Het is voordat je op de link klikt echt niet duidelijk dat het hier een Telfort-gerelateerde stage-enquete betreft... :8
Reputatie 5
Badge +4

Altijd goed om te checken 😉. Heel erg bedankt voor het invullen!

Graag gedaan :)
Eerlijk gezegd, ik heb al meegewerkt aan je onderzoek. Ik zag het T-tjuh en marketeer staan, dacht dat zit wel snor. :)
Op het moment dat ik het topic zag was dat "T-tjuh" er nog niet :)

Maar het is nu duidelijk en prima zo.
Ik vind het ook wel een hele leuke manier zo, wij helpen mee aan een onderzoek en in ruil daarvoor hebben wij kans om een tablet te winnen.
Best een leuke manier zo en zo zullen veel meer mensen meedoen aan het onderzoek.
Het aanbod staat nog steeds! Invullen kan tot en met donderdag 15 september. 🙂
Reputatie 5
Badge +4
Je mag hem nu ook wel sluiten hoor des te meer kans maak ik op een tablet haha :D
Nee hoor des te meer mensen reageren des te beter het onderzoek zal zijn.
Laat dus nog maar mooi even open 🙂
Ik heb hem zojuist ook ingevuld; ik weet hoe fijn het is als mensen meewerken aan dit soort onderzoeken.
Echter, ik hoefde nergens gegevens in te vullen, dus Mariska, hoe ga je mij nou mee laten loten voor de tablet? 😃
Helaas mogen we de tablets slechts verloten onder de eerste 60 deelnemers. Dit aantal is vorige week maandag overschreden. Daarom is de mogelijkheid verdwenen om je gegevens in te vullen.

Sorry, aan alle deelnemers op het forum, dat dit hier zo laat aan het licht komt. Henkies, Jurgen heeft jouw e-mailadres aan mij doorgegeven. Dus jij doet wel gewoon mee aan de loting 🙂
Reputatie 5
Badge +4
Wanneer is ook alweer de uitslag 😃
Wanneer is ook alweer de uitslag :D
Als je een van de winnaars bent, stuur ik je voor 15 september een mailtje 😉

Reageer