Profielfoto wedstrijd: Heb jij de mooiste en origineelste profielfoto op het forum? Doe dan mee!

• 27 maart 2015
  • 12 reacties
  • 1971 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +7

Vind jij dat je de mooiste en meest originele profielfoto hebt op het forum? Doe dan mee met de profielfoto wedstrijd en win een mooie prijs.

Meedoen kan tot en met vrijdag 29 mei 2015. De 3 profielfoto's met de meeste likes winnen dan een prijs.

Lees de voorwaarden die van toepassing zijn om mee te doen aan de profielfoto wedstrijd.

Ik zie jouw deelname graag tegemoet. :D:cool:

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Ik heb wel een originele profielfoto en passend bij mijn forumnaam. En het is nog een beetje Telfort blauw ook! :D
Alleen gejat van het internet.... :P

ik doe mee! jij ook? 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Ik doe mee!

En om het gehele plaatje te laten zien:

Gemaakt in Euro Disney tijdens de dagelijkse afsluitende lasershow. Was 1 van een kleine 30 foto's die ik maakte tijdens de show en deze kwam er wel het mooiste uit.
Reputatie 1
Badge
🆒
Mijn profielfoto laat op uiterst treffende wijze... eh... mezelf zien. Als dat niet mooi is!

Badge

Reputatie 8
Badge +7

1.

Tuut-Tuut

2.

Koffiemok

3.

WillemD

Gefeliciteerd heren! Hartelijk bedankt voor het meedoen aan deze wedstrijd. Jullie ontvangen zeer spoedig een cadeautje. Ik zal jullie privé hierover informeren. :D

Stephen
Nou, en ik win anders nooit wat! Ben zeer verguld.
Applaudisseert u gerust nog maar een keer, hoor.
Reputatie 8
Badge +9

Reputatie 8
Badge +9
Ik vind de koffiemok zo onwijs gaaf geweldig!!
Eindelijk een goede opvolger gevonden voor mijn "leven begint bij 30" koffiemok. Na 13 jaar en 355 dagen mag je met pensioen.

Welkom nieuw koffiemokkie! :D

En die selfie stick is ook echt te grappig!
Erg handig met die remote control! 😛
Reputatie 8
Badge +9
@Koffiemok

Hij is goed..! 😉
Reputatie 8
Badge +16
Hier mijn cadeau van Telfort, mijn kat is wat minder blij met deze ongenode gast in huis maar ik ben hier zeker blij mee!

Bedankt Telfort!
Dankzij Stephen's alertheid heb ik inmiddels onderstaand op mijn hobbytafel liggen (en laat die nou net al een tijdje op mijn verlanglijstje staan!)

Ook mijn dank is groot!