Nummerbehoud/Registratie Simkaart

• 17 december 2012
  • 1 reactie
  • 1776 keer bekeken

Goedenavond,

Mijn sim only abbo zou ingaan op 28 nov. met nummerbehoud (van hi naar telfort). Nu ben ik volgens mij wel overgestapt maar inmiddels heb ik nog steeds niet mijn oude nr! En dat sinds 28 nov.

Na 10 x aan de lijn te hebbben gehangen staat nu op de site dat het nr behoud goedgekeurd en afgehandeld is, echter op mijn telefoon krijg ik de melding: registratie sim kaart mislukt.

Inmiddels heeft KPN ook alweer een maandelijkse afboeking gedaan (17-12-2012) terwijl ik al vanaf 28 nov. bij telfort zit? Ik begin het vermoeden te krijgen dat ik tot nu (17-12) gewoon bij KPN heb gezeten?

In ieder geval, ik zit nu al sinds 28-11 zonder mijn normale nummer wat ik echt te belachelijk vind van telfort, stel je hebt een eigen bedrijf..wat dan?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik ben het nu echt zat.

Mvg.

Dave

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@Dave070,

Welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je hier enorm van baalt. Ik help je graag verder. Je geeft aan dat je bent overgestapt naar Telfort per 28 november, dat is de ingangsdatum van jouw abonnement. De datum van nummerbehoud hoeft niet gelijk te staan aan de startdatum van het abonnement bij Telfort. Ik adviseer je dan ook om na te gaan bij Hi wanneer jouw nummer wordt vrijgegeven. De reden hiervan kan zijn dat je bijvoorbeeld nog gebonden bent aan een opzegtermijn bij jouw oude provider (in dit geval Hi).

Op de staat staat weergegeven dat het nummerbehoud is goedgekeurd. Als het goed is heb je dan ook bericht ontvangen op welke datum jouw nummer wordt overgezet naar Telfort. De melding 'simkaart registratie mislukt' betekent meestal dat de simkaart nog niet is geactiveerd. Dit kun je doen via Mijn Telfort.

Kortom: de ingangsdatum van een abonnement kan verschillen van de datum waarop jouw nummer wordt overgezet.

Denise

Reageer