beantwoord

Lichtje op mijn kasje

Joany85
Hij staat wel aan op ned 1 maar kan niet zappen en het lichtje Brand niet rood
icon

Beste antwoord door Galdor68 15 februari 2017, 12:12

Je zou in het topic via deze link je verhaal kwijt kunnen en vragen om advies of een andere afstandsbediening.
https://forum.telfort.nl/tv-338/tips-telfort-defecte-afstandsbediening-57707

Bekijk reactie

8 reacties

Galdor68
Batterij van je afstandsbediening leeg, of kan je de stb wel aan en uitzetten?
Joany85
Stb denk dat je het kasje bedoelt maar nee dat kan niet het lampje op de afstandbediening Brand het lampje wel als ik op de knopje druk
Galdor68
Als ik je goed begrijp kan je met je afstandsbediening niet je kastje aan of uit zetten? Welke afstandsbediening heb je wit of zwart? Niet dat dit heel veel uitmaakt maar kijk eens wat er gebeurd als je een beetje aan de batterijen draait. Het lijkt er in ieder geval op dat de batterijen van je afstandsbediening leeg zijn.
Joany85
Ik heb een zwarte en ik zal het proberen wel lastig als je geen nieuwe batterijen heb hahahhahaha.
Moet het lampje op het kasje zelf ook branden altijd of alleen als je van zender verranderd ?? Of de afstandbediening gebruikt
Galdor68
We hebben het dus over de Animo het kastje, als het rode lampje continu brand staat het kastje uit. En bij wisselen van de zender zie je een korte flits. Dat je wel Ned 1 ziet is waarschijnlijk beeld via de coax kabel als die ook op de tv is aangesloten, niet het signaal van je kastje. Je zou moeten kunnen zappen met de originele afstands bediening van je tv.
Joany85
Nou met nieuwe doet ie het ook niet meer.
Kan ik ook met een universele afstandsbediening. Het kasje van telfort bedienen ?? Zoniet Hoe krijg ik dan een nieuwe ik kan telfort niet bellen kan geen 0900 bellen
Galdor68
Je zou in het topic via deze link je verhaal kwijt kunnen en vragen om advies of een andere afstandsbediening.
https://forum.telfort.nl/tv-338/tips-telfort-defecte-afstandsbediening-57707
Joany85
Thnx xxxx

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8