vraag

Kopie van contract ontvangen

manuel_386
Ik wil AUB een kopie van mijn contract ontvangen. Zit hier in Thailand en wil het graag lezen!
WILT U ZO VRIENDELIJK ZIJN MIJ DIT VIA MIJN MAIL TOE TE ZENDEN?
BIJ VOORBAAT DANK,

10 Reacties

jimny
Reputatie 8
Badge +17
Gaat hrt over een mobiel abonnement, vul alvast je mobiel nummer in op je forumprofiel dan weet webcare wie je bent
manuel_386
Wat vervelend onm in het buitenland contact met Telfort te krijgen naar aanleiding van een klacht!
Mijn vraag:
KAN TELFORT mij AUB een kopie van mijn contract toesturen?
Kees-Jan
Reputatie 7
Badge +16
zie: https://forum.telfort.nl/koetjes-en-kalfjes-249/vervelend-en-weg-is-je-verhaal-75885?postid=623956

crossposten is niet toegestaan; dus lekker doorgaan in je oorspronkelijke topic, graag!
manuel_386
Lees ik hier uit, dat ik NIET doorTelfort wordt geholpen terwijl het hier in Thailand niet werkt?
nelly jacoba
Reputatie 8
Badge +15
Nee hoor. Alleen dat je je vraag in 1 topic moet stellen, en niet in meerdere. Dat is alleen maar verwarrend.
Dus gewoon verder in dat andere topic.
manuel_386
Beste mensen ik snap hier helemaal NIETS meer van. Klinkt misschien vreemd maar het zij zo.
Kom ik hier niet uit, dan is het voor mij verder met de vakantie en nadien einde Telfort.
manuel_386
ik k.rijg via de telefoon een vraag die al lang is beantwoord. beste mensen ik snap er niets van en stop ermee. mijn vakantie gaat voor dit gezeur. Ik blijf aangezien ik nier verder kom bij mijn beslissing. Succes verder.
manuel_386
ik kom ook niet meer in de andere :topic.....dus klaar!
Kees-Jan
Reputatie 7
Badge +16
@manuel_386 Je hebt (misschien per ongeluk) 2 topics gemaakt me dezelfde vraag, dat is niet de bedoeling omdat het onduidelijk is.
1x is voldoende. daarna wacht je een reactie af van webcare.

de 2 topics zijn nu samengevoegd tot 1 topic, dus vandaar dat je die andere niet meer vind.

ff geduld dus totdat webcare je hier antwoord geeft.

is het zo duidelijk?
Deborah - Telfort
Reputatie 3
Badge +10
Hi manuel_386, ik lees dat andere klanten je al op weg hebben geholpen. Ook lees ik dat je je abonnement hebt opgezegd, omdat je bent geëmigreerd naar Bangkok. Wilde je je contract van je vaste aansluiting ontvangen? Of (ook) van je mobiele aansluiting? Heb je dit nog nodig en is er iets anders waar je hulp bij nodig hebt?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)