vraag

Klantenservice niet bereikbaar

• 2 januari 2019
  • 6 reacties
  • 507 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Vraagje: waarom krijg ik niemand aan de lijn als ik de klantenservice bel maar iedere keer een 'linkje' op mijn mobiel waar ik niks aan heb ? Dacht dat het te maken had met de feestdagen maar vandaag precies hetzelfde 😞

6 reacties

Had precies hetzelfde vandaag, maar ik weigerde op te hangen en kreeg na n minuutje het bericht ‘als u ervoor kiest telefonisch blabla duurt het langer blabla’ vervolgens stond ik 16 minuten in de wacht, en heb ik maar opgehangen. Beetje trieste klantenservice 😞
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Annemiek, dat is raar inderdaad! Ben je uiteindelijk wel door het menu heen gekomen en heb je iemand kunnen spreken? Als dat niet zo is wil ik met je meekijken, waarvoor wilde je precies contact met de klantenservice? Ik hoor het graag van je, dan kijk ik met je mee.
Reputatie 1
Badge
Hallo Annemiek, dat is raar inderdaad! Ben je uiteindelijk wel door het menu heen gekomen en heb je iemand kunnen spreken? Als dat niet zo is wil ik met je meekijken, waarvoor wilde je precies contact met de klantenservice? Ik hoor het graag van je, dan kijk ik met je mee.

Hoi Jasper
Ik heb mijn probleem via het forum gemeld en daar heb ik inmiddels een reactie van jullie ontvangen.
Heb de gegevens doorgegeven en wacht nu op verdere ontwikkelingen ☺
Reputatie 3
Badge
Vraagje: waarom krijg ik niemand aan de lijn als ik de klantenservice bel maar iedere keer een 'linkje' op mijn mobiel waar ik niks aan heb ? Dacht dat het te maken had met de feestdagen maar vandaag precies hetzelfde :(
Heel herkenbaar,

vele vragen die je inspreekt worden afgedaan met een sms met een link naar de website.
Ik kwam er ook nooit doorheen totdat ik maar insprak dat ik wilde opzeggen.
Dan kom je er wel doorheen.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat Alexandra er vandaag nog mee bezig is geweest. Dat is fijn.

In ieder geval zal ik ook nog wat toelichten over de het menu als je belt. Je zou altijd de optie moeten krijgen om doorverbonden te worden naar een collega. Ook na de sms.
Reputatie 1
Badge
Ik zie dat Alexandra er vandaag nog mee bezig is geweest. Dat is fijn.

In ieder geval zal ik ook nog wat toelichten over de het menu als je belt. Je zou altijd de optie moeten krijgen om doorverbonden te worden naar een collega. Ook na de sms.

Hoi Bart,
Dat laatste kreeg ik dus niet, alleen een klein keuze menu en daarna een linkje en kon ik de verbinding verbreken.

Reageer