beantwoord

Klachten over slechte bereikbaarheid thuisadres worden niet serieus genomen

• 5 februari 2013
  • 2 reacties
  • 2181 keer bekeken

Ik ondervind grote bereikbaarheid problemen op mijn thuis adres. Hiervoor heb ik eerst op 17-10-12 via internet klacht CM121017000401 ingediend, maar hier hoorde ik niks meer op. Vervolgens ben ik naar de Telfort winkel gegaan en in hun systeem bleek deze klacht al op afgehandeld te staan zonder dat er iets was gebeurd. Ik heb in de winkel m'n simkaart laten wisselen om dat uit te sluiten en het thuis ook in verschillende mobieltjes geprobeerd, maar daar lag het niet aan. Uiteindelijk maar de klantenservice gebeld op 17-01-12 waarop klachtnummer 130117000191 was ingediend waar ik binnen 10 dagen wat over zou moeten horen. Hier heb ik niks meer over gehoord. Voor afgelopen weekend heb ik nogmaals gebeld en werd mij verteld nog 48 uur geduld te hebben ik ontving hierna een email met een bevestiging van een nieuwe klacht met nr 130201000245. Hierop heb ik wederom niks gehoord, gisteren nogmaals gebeld en deze persoon vertelde mij dat ik de afhandeling van de klacht van voor het weekend zou moeten afwachten.

Ik heb meer dan genoeg klachten afgewacht, mijn klachten worden toch niet behandeld. Ik hoor er iedere keer niks meer over, goed of slecht, en heb nog steeds geen bereik. Ik wil dat mijn nummer beschikbaar wordt gesteld voor nummerportatie zodat ik kan overstappen en ik eindelijk weer bereikbaar kan zijn op mijn thuisadres.
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 5 februari 2013, 15:14

@Duketown,

Het is duidelijk dat je niet tevreden bent over de afwikkeling van dit probleem. Ik zoek graag voor je uit wat er tot nu toe is gedaan om jou hierin verder te helpen. Ervaar je deze problemen alleen binnenshuis of in jouw gehele woonomgeving? Telfort kan de dekking binnenshuis namelijk niet garanderen.
Graag ontvang ik jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht .

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Ik werd vanmorgen door telfort gebeld maar kon ivm mijn werk niet te lang inhoudelijk ingaan op het gesprek. Helaas ben ik niet teruggebeld tijdens mijn lunchpauze en kan ik zelf niet terugbellen daar het nummer van telfort verborgen was.

In het korte gesprek dat ik met de medewerker heb gehad heb ik vernomen dat nav mijn klacht in oktober mij per mail een antwoord is gestuurd dat ik 3g/gprs uit zou moeten zetten omdat het gsm netwerk op zichzelf in mijn gebied wel toereikend zou kunnen zijn. Ik heb die e-mail nooit ontvangen (ik heb gezocht, ook in het spam folder). Daarnaast vind ik het niet werkbaar om iedere keer als ik uit huis ga de netwerkinstellingen te wijzigen. Data is een integraal onderdeel van mijn abonnement en het gebruik van een smartphone. Data iedere keer moeten aan en uitzetten om thuis bereikbaar te zijn is geen goede optie. Ik kan accepteren dat het internet in mijn omgeving niet snel is, daar gaat mijn klacht ook niet over. Maar dat ik dan als bijkomend effect telefonisch niet bereikbaar ben is niet acceptabel. Telfort heeft ruim de tijd gehad met een fatsoenlijke oplossing te komen maar dat is helaas niet gelukt. Ik zou nogmaals de klantenservice bellen hierover maar helaas heeft me dat al +20 euro gekost en werd ik daar niet goed geholpen. Ik wil graag dat het abonnement wordt opgezegd en het nummer gereed wordt gemaakt voor portering.
Reputatie 3
Badge +1
@Duketown,

Het is duidelijk dat je niet tevreden bent over de afwikkeling van dit probleem. Ik zoek graag voor je uit wat er tot nu toe is gedaan om jou hierin verder te helpen. Ervaar je deze problemen alleen binnenshuis of in jouw gehele woonomgeving? Telfort kan de dekking binnenshuis namelijk niet garanderen.
Graag ontvang ik jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht .

Denise

Reageer