klachten melden over telfort www.consuwijzer

• 1 november 2012
  • 50 reacties
  • 15828 keer bekeken

Badge +1
als u een klacht heeft over telfort kunt u dit melden bij klacht.nl of nog beter is www.consuwijzer .nl 
dit is een site van de overheid.
deze instantie verzameld alle klachten en spreekt de instantie aan en kan ook een boete opleggen .
kijk eens op www.consuwijzer.nl

50 reacties

Reputatie 1
Als ik een klacht neer leg bij telfort word je alleen maar van kasje naar de muur gestuurt
heb deze week meer dan 2 uur aan de tel gehangen
ook de verkoper nog eens 20 min
heb nu al 3 dagen geen tv meer
moet nu iemand laten komen
koste 120 euro en dat na 2 weken telfort
schandalig
Wat zou het belang van Telfort daarin zijn?
Klantenservice probeert de klanten zo snel en goed mogelijk te woord te staan, anders verlies je alleen maar klanten.
En dat lijkt mij de 10cnt p/m nu niet echt waard.

Wel lijkt het erop dat de kl. service de grote stroom aan belletjes (bijna) niet aan kan.
Ik hoop dat ze daarmee bezig zijn op dit moment om dus de capaciteit te vergroten.

wat is snel bij telfort
na 2 en een half uur bellen nog geen contact hoezo snel
Badge
Beste Moppie,

Dit komt omdat Telfort op zaterdag niet na 17:00 meer werkt,
Dit antwoord is dus ook niet passend bij dit topic.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb kunnen helpen

Met vriendelijke groet,
Jordy
o ja maar dit is donderdag al gebeurt
ik weet niet of ze dan ook vrij zijn
Als ik klachten heb over telfort ( nog nooit een klacht ongedient, want alles werkt gewoonweg perfect, telefoon en internet ) , dus alleen informatie, dan doe ik dit gewoon via telfort zelf, of via de website, of ff naar de winkel gaan , en je wordt heel netjes en vakundig geholpen.
Dus niks consuwijzer of dergelijke sites.
groeten
Hebben jullie ook al een monteur gehad die maar liefst 2 uur te laat is?
En ook niet even van te voren belt?

Daar gaat mijn ochtendje werken .. ik zat al vanaf 9 uur te wachten ... en hij komt pas rond 3 uur.
Badge +1
hallo,  ook ik wil mij mengen in deze discussie.  ook ik heb meerdere emails getuurd naar klantenservice inzake problemen met mijn verbindingen.  hier is tot
op heden niet op gereageerd.  ook diverse topics gestart op dit forum geeft webcare niet thuis.  dan de helpdesk, afgezien van de kennis die ze daar bezitten zijn de kosten veel te hoog en in mijn ogen onterecht. indien je kontakt met deze helpdesk moet hebben gaat dit altijd mobiel omdat de vaste lijn eruit ligt in verband met deze verstoring.  kosten mobiel dure extra minuten welke niet uit de bundel worden gehaald en ten tweede de kosten van 10 ct/minuut.  als de storing is gelegen in bv het modem welke wordt vervangen dan dienen de kosten volledig voor rekening te komen van telfort, immers zij kiest voor bruikleen is is dien tegevolge volledig verantwoordelijk voor het correct werken van dit modem. het wordt anders als je kiest voor een eigen modem.  ik ben het wel langzamerhand beu steeds maar weer energie te moeten steken in deze materie, zeker als er ook stabielere providers op de markt zijn, kosten dan misschien iets meer maar dit weegt niet op tegen steeds weer deze problemen en wat erger is het gebrek aan klantvriendelijkheid.
Reputatie 8
Badge +16
Hmmm,

Als ik een klacht heb over Telfort dan meld ik deze bij Telfort.

Klagen op andere websites heeft pas zin als je er met Telfort niet uitkomt... of als ze niet binnen een redelijke termijn reageren op je klacht.
Als ik een klacht neer leg bij telfort word je alleen maar van kasje naar de muur gestuurt

Ik wacht al sinds begin september op mijn bestelling en ik weet nog steeds niet wanneer ik het kan krijgen. Via consumenten lijn probeer ik te bellen, elke keer wordt afgebroken vanwege te lange wachttijden. Ik stuur email ik krijg geen antwoord. Telfort, NOOIT WEER!
Badge
@Serap Sevginbas,

Ik wil graag voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Hiervoor kun je een eigen topic starten met daarin een omschrijving van het probleem.

Jelmer
In oktober 2012 wilde in mijn abo verlengen en tegelijk verhuizen van persoonlijk naar zakelijk.
Medewerkers hebben me verteld dat ik eerst mijn (iPhone5)  nieuwe toetsel moest afwachten.
Daarna zou de verhuizing in orde gemaakt kunnen worden.
Dat toestel kwam laat.
Inmiddels blijkt dat eerst mijn nieuwe abo had moeten worden aangevraagd, verlengd en verhuisd.
Eerst dus verhuizen en dan verlengen. 
Ik kan nu niet mijn persoonlijk abo veranderen in een zakelijk abo.
Het is schande.
In het oerwoud van contracten afspraken en verkeerde telefonische informatie blijven we zoeken naar Youp van het Hek die dit soort praktijken aan de kaak kan stellen.
Serviceverlening is hier schandelijk.
Ik moet nu wachten tot oktober 2014.
Mijn dure iPhone moet ik persoonlijk betalen, hoewel hij vooral zakelijk gebruikt wordt.
Oja, ik kan het contract 'afkopen' - kosten meer dan € 1000!
Zo maakt Telfort geen vrienden...
Badge
Beste Franzki en Kees-Jan,

Bij mijn ouders zijn we door uitbreiding van het abonnement vanaf de 25e volledig verstoken geraakt van internet, telefoon en televisie. We bellen iedere dag en we krijgen dan ouwehoer antwoorden. De gratis monteur zou telfort verplaatsen. U raadt het al: Die kwam dus voor niks. Geen enkel bewijs krijgen we dat Telfort het ook al probleem ziet en dat ze er echt aan werken.  Het ligt aan KPN zeggen ze: Die moet de aannemer aanschrijven en die moet dan de onderaannemer aanschrijven (en ik meen dit serieus- dat zeggen ze). Is dit een klacht of is het klagen. Wij weten niet hoe we serieuze inzet van Telfort kunnen bewerkstelligen. Al hadden ze een internet dongle langs gebracht en een tijdelijk digitenne pakket ofzo. Alles beter dan niets en volkomen stilte. De omgang met klanten zou ik als genant willen typeren - en dan ben ik vriendelijk.
Badge
Ik zou het haast vergeten: Het innen van de gelden voor de niet-geleverde diensten lukt ze nog wel.
Badge +1
als ik lees  hoe lang mensen moeten wachten op een antwoord ,of  oplossing vind ik dat geen redelijk termijn .
wat is volgens jou een redelijk termijn .
Reputatie 8
Badge +17
Die "redelijke termijn", daar gaat het niet om, het gaat erom dat je éérst een klacht voorlegt aan de partij waarmee je een conflikt hebt, en als je er dán nog niet uitkomt dit conflikt voorlegt aan een onafhankelijk orgaan, met alle correspondentie die daarbij hoort...

Ik vermoed dat de onafhankelijke organen ook niet zitten te wachten op meldingen over een ISP dat er een keer iets mis gaat, of denk jij van wél?
Reputatie 8
Badge +17
20 minute helpdesk aan de telefoon gehad tot 2x over ma 20minute niks aan gehad en draadloos internet was daarna ook helemaal gebeurt tyfuss ik baal hier egt van pffff
had eerst een vrouw van telfort helpdesk ma had me beter niet kunne helpe heb ik totaal niks aangehad
geen draadloos internet meer pfffffffffffffffffffffffff nog een kleinjaar dan is het gebeurt heb er behoorlijk de rambam van pfffff
@Jos: (of moet ik je Josuha noemen?) Heb je deze al gezien:
https://forum.telfort.nl/thuisnetwerk-draadloos-269/uitleg-koppelen-pc-laptop-android-apparaat-modem-via-wifi-31315/
Badge +1
als ik het zo lees hebben de mensen hun klacht gemeldt en dat ze nog lang op een oplossing wachten.
Reputatie 8
Badge +17
Een klacht moet je officieel doen, en niet op een forum, dus alles wat je hier aan "klachten" leest zijn geen échte officiele klachten...

Ik weet niet wat Telfort aanhoud voor een termijn voor er een officiele reactie op een officiele klacht, meestal is dat 4-6 weken, maar dat zal ook niet via het forum verlopen... 

Ik zie wél veel gebruikers klagen over van alles en nog wat...

2 dingen die je dus niet met elkaar moet verwarren!
Wachten heeft geen zin, klagen bij Telfort ook. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Ongelooflijk!
@Serap Sevginbas,

Ik wil graag voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Hiervoor kun je een eigen topic starten met daarin een omschrijving van het probleem.

Jelmer

Beste Jelmer, ik wacht nog steeds op een antwoord. Is het je ook niet gelukt?  
Reputatie 8
Badge +16
@Serap Sevginbas:

Waarom start je dan geen eigen topic zoals Webcare vraagt?
Badge +2

Ik vermoed dat de onafhankelijke organen ook niet zitten te wachten op meldingen over een ISP dat er een keer iets mis gaat, of denk jij van wél?

Je post genoeg hier, maar je moet wel een enorm bord voor je kop hebben om te zeggen dat er  "een keer iets mis gaat"

DE grootste klacht is de hele slechte bereikbaarheid en deskundigheid van de klantenservice.
Mensen die meer dan 20 minuten in de wacht staan is meer regel dan uitzondering, email wordt niet beantwoord en nog maar te zwijgen over de hulp op het forum en dan doel ik op de echt serieuze vragen en problemen. 
Reputatie 8
Badge +17

Je post genoeg hier, maar je moet wel een enorm bord voor je kop hebben om te zeggen dat er "een keer iets mis gaat"

DE grootste klacht is de hele slechte bereikbaarheid en deskundigheid van de klantenservice.
Mensen die meer dan 20 minuten in de wacht staan is meer regel dan uitzondering, email wordt niet beantwoord en nog maar te zwijgen over de hulp op het forum en dan doel ik op de echt serieuze vragen en problemen.

sorry, jij verwart ook "klachten" en "klagen"

ik zeg toch ook "Ik zie wél veel gebruikers klagen over van alles en nog wat..."
Badge +1
als er op een klacht niet word gerageerd dan gaan de mensen klagen .
logisch toch.
en als er veel gebruikers klagen dan zal daar wel een reden voor zijn .
ik heb net diversen topics gelezen en dan vind ik het terecht dat de mensen gaan klagen.

Reageer