klachten melden over telfort www.consuwijzer

• 1 november 2012
  • 50 reacties
  • 15815 keer bekeken

Toon het eerste bericht

50 reacties

Zit al jaren bij Telfort zowel mobiel als internet.
Nu wilde ik internet opzeggen en komt Telfort via de telefoon met een aktie ,door 3 maand gratis internet en daarna 20 euro tot de glasvezel gebruikt kan worden door Telfort.
Mee ingestemd en kon binnen 7 werkdagen annuleren.
Een betere optie gevonden bij Telfort met bellen internet en TV voor 34,50 P/M , dus daar aangemeld en binnen die 7 werkdagen die vorige aanmelding geannuleerd per aangetekende brief.
Krijg ik een week later toch een modem opgestuurd en is mijn internet bellen en TV geannuleerd.
Nou dacht ik ik bel ze even en na 31 minuten heb ik maar opgehangen (0,15 ct p/min excl. kosten gsm gebruik.
Ik ben er helemaal klaar mee en ga een brief schrijven dat ik of wel internet bellen en TV kan krijgen en anders zeg ik mijn internet abonnement op en ga ik naar de glasvezel bij een andere provider. Graag of niet toch?
Bah, wat valt mij dat tegen van Telfort.
Je kan wel zien dat het van KPN is
Gelukkig ook digitenne opgezegt,maar geen probleem ,ik heb een kaart van een andere betaler.
Badge +1
hallo,  ook ik wil mij mengen in deze discussie.  ook ik heb meerdere emails getuurd naar klantenservice inzake problemen met mijn verbindingen.  hier is tot
op heden niet op gereageerd.  ook diverse topics gestart op dit forum geeft webcare niet thuis.  dan de helpdesk, afgezien van de kennis die ze daar bezitten zijn de kosten veel te hoog en in mijn ogen onterecht. indien je kontakt met deze helpdesk moet hebben gaat dit altijd mobiel omdat de vaste lijn eruit ligt in verband met deze verstoring.  kosten mobiel dure extra minuten welke niet uit de bundel worden gehaald en ten tweede de kosten van 10 ct/minuut.  als de storing is gelegen in bv het modem welke wordt vervangen dan dienen de kosten volledig voor rekening te komen van telfort, immers zij kiest voor bruikleen is is dien tegevolge volledig verantwoordelijk voor het correct werken van dit modem. het wordt anders als je kiest voor een eigen modem.  ik ben het wel langzamerhand beu steeds maar weer energie te moeten steken in deze materie, zeker als er ook stabielere providers op de markt zijn, kosten dan misschien iets meer maar dit weegt niet op tegen steeds weer deze problemen en wat erger is het gebrek aan klantvriendelijkheid.
Badge
Ook hier even de update mijn issue met Telfort. Naar het zich laat aanzien heeft Telfort een product verkocht wat ze misschien nog niet kunnen leveren op dit adres. We zijn namelijk zo waar terug gebeld. Jaja. En ze nemen zich voor ons maandag weeer te bellen. We begrijpen nog niet goed dat ze zo lang doen over deze conclusie. En eerlijk gezegd ben ik er niet zeker van dat dit echt waar is. Maar we willen nu graag gewoon weer internet en telefoon. Het zal mij benieuwen wat er maandag wordt voorgesteld.
Reputatie 8
Badge +15
Bedrijven kunnen social media kanalen inzetten ter verbetering van de klantenservice. Bedrijven zijn echter dit niet verplicht.

Forums zijn platformen waarbij forumleden elkaar helpen en indien nodig zal een medewerker reageren.

Social media kanalen zijn geen officiele kanalen om een klacht of terugbel verzoeken in te dienen. Wordt het opgepakt dan is dit alleen maar meegenomen.

Op het internet heb je meerdere sites om je klacht kenbaar te maken. Hou er rekening mee dat deze je klacht vaak niet verhelpen. Hier zit meer een commerciele bedoeling achter.

Als je echt een dispuut met je aanbieder hebt en je komt er samen echt niet uit dan is de volgende stap naar de geschillencommissie te gaan.
Dit is officieel en sta je beter in je recht als de aanbieder in gebreke blijft.
Badge
@devos, @stroeivoei

Graag een eigen topic starten met daarin een omschrijving van het probleem. Dan help ik jullie graag verder.

Jelmer
Hoe kan ik verhuising doorgeven ?
ik probeer het al 1 week . Ik heb meer dan 10 keer gebeld ze zeiden dat ik het via internet moest doen, maar via internet lukte het ook niet. Ik ben 2 keer langs telfort geweest ze deden ook niks ermee.

Hoe kan ik mijn adres veranderen , kan iemand me helpen ?
Reputatie 1
Als ik een klacht neer leg bij telfort word je alleen maar van kasje naar de muur gestuurt
Reputatie 8
Badge +17
Hoe kan ik verhuising doorgeven ?
ik probeer het al 1 week . Ik heb meer dan 10 keer gebeld ze zeiden dat ik het via internet moest doen, maar via internet lukte het ook niet. Ik ben 2 keer langs telfort geweest ze deden ook niks ermee.

Hoe kan ik mijn adres veranderen , kan iemand me helpen ?

Inloggen op "Mijn Telfort" en een verhuizing doorgeven...
Als ik een klacht neer leg bij telfort word je alleen maar van kasje naar de muur gestuurt

Ik wacht al sinds begin september op mijn bestelling en ik weet nog steeds niet wanneer ik het kan krijgen. Via consumenten lijn probeer ik te bellen, elke keer wordt afgebroken vanwege te lange wachttijden. Ik stuur email ik krijg geen antwoord. Telfort, NOOIT WEER!
Badge
@Serap Sevginbas,

Ik wil graag voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Hiervoor kun je een eigen topic starten met daarin een omschrijving van het probleem.

Jelmer
Wachten heeft geen zin, klagen bij Telfort ook. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Ongelooflijk!
@Serap Sevginbas,

Ik wil graag voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Hiervoor kun je een eigen topic starten met daarin een omschrijving van het probleem.

Jelmer

Beste Jelmer, ik wacht nog steeds op een antwoord. Is het je ook niet gelukt?  
Reputatie 8
Badge +16
@Serap Sevginbas:

Waarom start je dan geen eigen topic zoals Webcare vraagt?
Badge
@Serap Sevginbas,

Jelmer

Beste Jelmer, ik wacht nog steeds op een antwoord. Is het je ook niet gelukt?  

@serap: Ik kan bevestigen: Maak een eigen topic aan. Jelmer reageert steeds en zelfs nog wel snel op mijn berichten. Ik ben ook nog niet geheel klaar met Telfort, maar hij doet zeker zijn best voor je.
Goedemiddag allemaal,

Zit er geen advokaat op het forum die ervoor kan zorgen dat alle klanten van Telfort die problemen hebben met doorkiezen worden ondersteund?
Dit probleem duurt al veel te lang, Telfort zwijgt naar klanten toe in alle talen en schuift de schuld van het probleem naar andere partijen. Zwak hoor. Voor mij nooooit Telfort meer.
Hebben jullie ook al een monteur gehad die maar liefst 2 uur te laat is?
En ook niet even van te voren belt?

Daar gaat mijn ochtendje werken .. ik zat al vanaf 9 uur te wachten ... en hij komt pas rond 3 uur.
Badge
Goedemiddag allemaal,

Zit er geen advokaat op het forum die ervoor kan zorgen dat alle klanten van Telfort die problemen hebben met doorkiezen worden ondersteund?
Dit probleem duurt al veel te lang, Telfort zwijgt naar klanten toe in alle talen en schuift de schuld van het probleem naar andere partijen. Zwak hoor. Voor mij nooooit Telfort meer.

Dit is een zeer goed idee ...
Als ik klachten heb over telfort ( nog nooit een klacht ongedient, want alles werkt gewoonweg perfect, telefoon en internet ) , dus alleen informatie, dan doe ik dit gewoon via telfort zelf, of via de website, of ff naar de winkel gaan , en je wordt heel netjes en vakundig geholpen.
Dus niks consuwijzer of dergelijke sites.
groeten
In oktober 2012 wilde in mijn abo verlengen en tegelijk verhuizen van persoonlijk naar zakelijk.
Medewerkers hebben me verteld dat ik eerst mijn (iPhone5)  nieuwe toetsel moest afwachten.
Daarna zou de verhuizing in orde gemaakt kunnen worden.
Dat toestel kwam laat.
Inmiddels blijkt dat eerst mijn nieuwe abo had moeten worden aangevraagd, verlengd en verhuisd.
Eerst dus verhuizen en dan verlengen. 
Ik kan nu niet mijn persoonlijk abo veranderen in een zakelijk abo.
Het is schande.
In het oerwoud van contracten afspraken en verkeerde telefonische informatie blijven we zoeken naar Youp van het Hek die dit soort praktijken aan de kaak kan stellen.
Serviceverlening is hier schandelijk.
Ik moet nu wachten tot oktober 2014.
Mijn dure iPhone moet ik persoonlijk betalen, hoewel hij vooral zakelijk gebruikt wordt.
Oja, ik kan het contract 'afkopen' - kosten meer dan € 1000!
Zo maakt Telfort geen vrienden...
20 minute helpdesk aan de telefoon gehad tot 2x over ma 20minute niks aan gehad en draadloos internet was daarna ook helemaal gebeurt  tyfuss ik baal hier egt van  pffff
had eerst een vrouw van telfort helpdesk ma had me beter niet kunne helpe heb ik totaal niks aangehad 
geen draadloos internet meer  pfffffffffffffffffffffffff nog een kleinjaar dan is het gebeurt  heb er behoorlijk de rambam  van  pfffff
Reputatie 8
Badge +17
20 minute helpdesk aan de telefoon gehad tot 2x over ma 20minute niks aan gehad en draadloos internet was daarna ook helemaal gebeurt tyfuss ik baal hier egt van pffff
had eerst een vrouw van telfort helpdesk ma had me beter niet kunne helpe heb ik totaal niks aangehad
geen draadloos internet meer pfffffffffffffffffffffffff nog een kleinjaar dan is het gebeurt heb er behoorlijk de rambam van pfffff
@Jos: (of moet ik je Josuha noemen?) Heb je deze al gezien:
https://forum.telfort.nl/thuisnetwerk-draadloos-269/uitleg-koppelen-pc-laptop-android-apparaat-modem-via-wifi-31315/
Dit is een zeer goed idee ...
Lees mijn klachten maar. ben het helemaal eens. Jan luurssen
Mijn internet is heel erg zwaar terwijl ik 50mb p/'s heb heeft iemand daar wat op?
Reputatie 8
Badge +19
Mijn internet is heel erg zwaar terwijl ik 50mb p/'s heb heeft iemand daar wat op?

Hoi Amir Alkhalili, welkom op het forum.

Je kan je vraag beter in een eigen topic stellen, je reageert nu in een topic van een jaar oud dat ook nog eens een ander onderwerp heeft.
Probeer ook je probleem iets beter uit te leggen en vertel gelijk wat je eventueel al zelf gedaan hebt om het op te lossen (helpdesk gebeld?).

Dan kan hier een slotje op...

Zeer zeer zeer slechte service ze lopen daar met kip zonderkop
heb wel 50 tig keer gebeld ik heb eigelijk genoeg van zeer veel spijt van telfort is geen aanrader

1. Slechte service

2. Komen hun afspraken niet na

3 adres veranderen na een ander adres is ook een ramp
vele keren moeten bellen betaal nu wel de rekeningen maar ken nog niks veranderen omdat het nog op ander adres zit
Zitten al 2 maand te prutsen zo

Reageer