klachten melden over telfort www.consuwijzer

  • 1 november 2012
  • 50 reacties
  • 15820 keer bekeken

Badge +1
als u een klacht heeft over telfort kunt u dit melden bij klacht.nl of nog beter is www.consuwijzer .nl 
dit is een site van de overheid.
deze instantie verzameld alle klachten en spreekt de instantie aan en kan ook een boete opleggen .
kijk eens op www.consuwijzer.nl

50 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hmmm,

Als ik een klacht heb over Telfort dan meld ik deze bij Telfort.

Klagen op andere websites heeft pas zin als je er met Telfort niet uitkomt... of als ze niet binnen een redelijke termijn reageren op je klacht.
Badge +1
als ik lees  hoe lang mensen moeten wachten op een antwoord ,of  oplossing vind ik dat geen redelijk termijn .
wat is volgens jou een redelijk termijn .
Reputatie 8
Badge +10
Die "redelijke termijn", daar gaat het niet om, het gaat erom dat je éérst een klacht voorlegt aan de partij waarmee je een conflikt hebt, en als je er dán nog niet uitkomt dit conflikt voorlegt aan een onafhankelijk orgaan, met alle correspondentie die daarbij hoort...

Ik vermoed dat de onafhankelijke organen ook niet zitten te wachten op meldingen over een ISP dat er een keer iets mis gaat, of denk jij van wél?
Badge +1
als ik het zo lees hebben de mensen hun klacht gemeldt en dat ze nog lang op een oplossing wachten.
Reputatie 8
Badge +10
Een klacht moet je officieel doen, en niet op een forum, dus alles wat je hier aan "klachten" leest zijn geen échte officiele klachten...

Ik weet niet wat Telfort aanhoud voor een termijn voor er een officiele reactie op een officiele klacht, meestal is dat 4-6 weken, maar dat zal ook niet via het forum verlopen... 

Ik zie wél veel gebruikers klagen over van alles en nog wat...

2 dingen die je dus niet met elkaar moet verwarren!
Badge


Ik vermoed dat de onafhankelijke organen ook niet zitten te wachten op meldingen over een ISP dat er een keer iets mis gaat, of denk jij van wél?


Je post genoeg hier, maar je moet wel een enorm bord voor je kop hebben om te zeggen dat er  "een keer iets mis gaat"

DE grootste klacht is de hele slechte bereikbaarheid en deskundigheid van de klantenservice.
Mensen die meer dan 20 minuten in de wacht staan is meer regel dan uitzondering, email wordt niet beantwoord en nog maar te zwijgen over de hulp op het forum en dan doel ik op de echt serieuze vragen en problemen. 
Reputatie 8
Badge +10


Ik vermoed dat de onafhankelijke organen ook niet zitten te wachten op meldingen over een ISP dat er een keer iets mis gaat, of denk jij van wél?


Je post genoeg hier, maar je moet wel een enorm bord voor je kop hebben om te zeggen dat er "een keer iets mis gaat"

DE grootste klacht is de hele slechte bereikbaarheid en deskundigheid van de klantenservice.
Mensen die meer dan 20 minuten in de wacht staan is meer regel dan uitzondering, email wordt niet beantwoord en nog maar te zwijgen over de hulp op het forum en dan doel ik op de echt serieuze vragen en problemen.


sorry, jij verwart ook "klachten" en "klagen"

ik zeg toch ook "Ik zie wél veel gebruikers klagen over van alles en nog wat..."
Badge +1
als er op een klacht niet word gerageerd dan gaan de mensen klagen .
logisch toch.
en als er veel gebruikers klagen dan zal daar wel een reden voor zijn .
ik heb net diversen topics gelezen en dan vind ik het terecht dat de mensen gaan klagen.
Reputatie 8
Badge +16
en nog maar te zwijgen over de hulp op het forum en dan doel ik op de echt serieuze vragen en problemen.

Niet mee eens... dit forum is geen volledige vervanging voor de helpdesk/klantenservice. En individuele standaardproblemen zijn ook niet altijd interessant om af te handelen op een openbaar forum... daarvoor is een (telefonische) helpdesk beter geschikt.

Wat wel zorgwekkend is dat relatief veel mensen melden dat de helpdesk moeilijk bereikbaar is, dat ze bij de helpdesk niet goed geholpen worden en dat het inplannen van monteurs voor de (gratis) installatie moeizaam verloopt. Daar zou Telfort inderdaad iets aan mogen doen.
Badge +1
dus je geeft toe dat de mensen terecht klagen .
en waarom moet je betalen voor de telefonische helpdesk deze moet juist gratis zijn .
lijkt erop dat ze je expres lang in de wacht laten staan .
Badge
Wat zou het belang van Telfort daarin zijn?
Klantenservice probeert de klanten zo snel en goed mogelijk te woord te staan, anders verlies je alleen maar klanten.
En dat lijkt mij de 10cnt p/m nu niet echt waard.

Wel lijkt het erop dat de kl. service de grote stroom aan belletjes (bijna) niet aan kan.
Ik hoop dat ze daarmee bezig zijn op dit moment om dus de capaciteit te vergroten.
Badge +1
maar waarom moet je er voor betalen ?
Badge
Om de gemaakte kosten voor de klantenservice enigsinds in toom te houden zodat zij hun producten goedkoop kunnen blijven leveren.
En waarschijnlijk om een klein drempeltje te maken om contact op te nemen met de klantenservice. Bijvoorbeeld tegen grappenmakers of onzinnige vragen.
Badge +1
dat word voor sommige mensen met een laag inkomen toch een duur drempeltje
als je 20 minuten in de wacht word gezet en dan verbroken word en opnieuw kan beginnen
heb deze week meer dan 2 uur aan de tel gehangen
ook de verkoper nog eens 20 min
heb nu al 3 dagen geen tv meer
moet nu iemand laten komen
koste 120 euro en dat na 2 weken telfort
schandalig
Wat zou het belang van Telfort daarin zijn?
Klantenservice probeert de klanten zo snel en goed mogelijk te woord te staan, anders verlies je alleen maar klanten.
En dat lijkt mij de 10cnt p/m nu niet echt waard.

Wel lijkt het erop dat de kl. service de grote stroom aan belletjes (bijna) niet aan kan.
Ik hoop dat ze daarmee bezig zijn op dit moment om dus de capaciteit te vergroten.



wat is snel bij telfort
na 2 en een half uur bellen nog geen contact hoezo snel
Badge
Beste Moppie,

Dit komt omdat Telfort op zaterdag niet na 17:00 meer werkt,
Dit antwoord is dus ook niet passend bij dit topic.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb kunnen helpen

Met vriendelijke groet,
Jordy
o ja maar dit is donderdag al gebeurt
ik weet niet of ze dan ook vrij zijn
Badge
Beste Franzki en Kees-Jan,

Bij mijn ouders zijn we door uitbreiding van het abonnement vanaf de 25e volledig verstoken geraakt van internet, telefoon en televisie. We bellen iedere dag en we krijgen dan ouwehoer antwoorden. De gratis monteur zou telfort verplaatsen. U raadt het al: Die kwam dus voor niks. Geen enkel bewijs krijgen we dat Telfort het ook al probleem ziet en dat ze er echt aan werken.  Het ligt aan KPN zeggen ze: Die moet de aannemer aanschrijven en die moet dan de onderaannemer aanschrijven (en ik meen dit serieus- dat zeggen ze). Is dit een klacht of is het klagen. Wij weten niet hoe we serieuze inzet van Telfort kunnen bewerkstelligen. Al hadden ze een internet dongle langs gebracht en een tijdelijk digitenne pakket ofzo. Alles beter dan niets en volkomen stilte. De omgang met klanten zou ik als genant willen typeren - en dan ben ik vriendelijk.
Badge
Ik zou het haast vergeten: Het innen van de gelden voor de niet-geleverde diensten lukt ze nog wel.
Badge +1
Hebt u een abonnement voor internet, televisie of telefonie afgesloten? Dan moet uw aanbieder uw verbinding  binnen de afgesproken termijn opleveren.

Meestal wordt er met u een vermoedelijke levertermijn afgesproken. Deze afspraak staat in de algemene voorwaarden bij uw abonnement. Daar kan bijvoorbeeld in staan, dat uw aanbieder de verbinding ongeveer zes weken na het afsluiten van uw abonnement oplevert. Heeft u na deze vermoedelijke termijn nog steeds geen verbinding? Dan moet u uw aanbieder nog een laatste kans geven om de verbinding alsnog op te leveren. Levert hij u daarna nog steeds geen verbinding? Dan mag u zonder kosten uw overeenkomst ontbinden.

Heeft uw aanbieder niet binnen de afgesproken termijn de dienst geleverd? Gebruik dan de  voorbeeldbrief die je kunt downloaden bij consuwijzer.
Ik heb het helemaal gehad met telfort
Hele grote boeven zijn het!! Wat heb ik spijt dat ik hier mijn abo heb verlengd, ik ga het hoe dan ook  bekand maken bij radar en kassa
hallo,

ik ben klant bij telfort vast bellen sinds 2010 en ik heb mijn contract dit jaar laten verlengen,maar helaas dat is heel slecht geworden ,ik ontvang de laagste snelheis internet ,en betaalde de hoogste factuur???,ik heb paar keer geprobeerd klantservice aan de lijn te krijgen stond heel erg lan in de wachtrij,maar uiteindelijk heb niemand aan de lijn????,hoe kan ik jullie nu terecht ,hoor ik graag
Ik heb het helemaal gehad met telfort
Hele grote boeven zijn het!! Wat heb ik spijt dat ik hier mijn abo heb verlengd, ik ga het hoe dan ook  bekand maken bij radar en kassa


Alsof vodafone en t-mobile 1000x beter zijn dan telfort (kpn merk) ?  (:
Badge +1
na verlenging ( jaar kontrakt ) kunt u per maand opzeggen, zorg wel dat u eerst wat anders heeft want overzetten kan wel 6 weken duren .

Reageer