Ken je dat???

• 22 januari 2015
  • 44 reacties
  • 2754 keer bekeken

Badge +2
Over herkenbare momenten, gekke kleine dingetjes die je meemaakt. Dat je bijvoorbeeld naar de supermarkt gaat met een missie, thuis komt en dan nog de helft bent vergeten of eten opwarmt, jezelf ‘installeert’ om van de maaltijd te genieten en je bent bestek in de keuken vergeten. Deel jouw ‘ken je dat?’ hier. Ik kijk er naar uit!

44 reacties

Reputatie 2
Ken nog wel een paar .
moet je nodig naar de wc zit je lekker kom je er achter dat de wc papier op is.

Sta je lekker te douche ben je klaar en dan is je handdoek bij de was gedaan kun je in je blote kont voor alle ramen lopen om een handdoek te pakken.

Sta je bij de kassa met een kar vol boodschappen zit je pinpas nog in de rabo reader thuis.

denk je na een paar dagen even te scheren is je scheerschuim op om dat de je vriendin haar benen moest scheren.
Badge +2
@jekeleklaas,

LOL, zo herkenbaar! (behalve dat van 'de vriendin die je scheerschuim opmaakt' :D)
Wat een heerlijke aanvulling! Mijn handdoek ben ik trouwens zo vaak vergeten, dat ik het nu standaard in de buurt van de badkamer ophang.

Daphne
Reputatie 2
@jekeleklaas,

LOL, zo herkenbaar! (behalve dat van 'de vriendin die je scheerschuim opmaakt' :D)
Wat een heerlijke aanvulling! Mijn handdoek ben ik trouwens zo vaak vergeten, dat ik het nu standaard in de buurt van de badkamer ophang.

Daphne

ja ik heb de handdoek meestal op de kachel liggen in de badkamer maar die beland om de dag in de was maar dan stap je smorgens on de douch en weg is ie
Badge +2
ja ik heb de handdoek meestal op de kachel liggen in de badkamer maar die beland om de dag in de was

Goed geregeld!

Daphne
Reputatie 2
ja ik heb de handdoek meestal op de kachel liggen in de badkamer maar die beland om de dag in de was

Goed geregeld!

Daphne

is ook zo fijn wil je met de auto weg blijkt dat je eerst moet tanken
Badge +2
is ook zo fijn wil je met de auto weg blijkt dat je eerst moet tanken

Deze ken ik maar al te goed en al helemaal als je ook nog 's haast hebt *zucht* :8
Reputatie 2
weet je ook wat erg is.
bewaar je bijv iets lekkers ,de laatste en je denkt mmmmmmm ik heb er zin in ,kijk je in de kast is het op.:(
Badge +2
weet je ook wat erg is.
bewaar je bijv iets lekkers ,de laatste en je denkt mmmmmmm ik heb er zin in ,kijk je in de kast is het op.

...of dat je er speciaal voor naar de winkel gaat en het vak is leeg :(

Dit is te leuk, hahaha
Reputatie 2
ja dat is ook fijn. ben gek op de donuts van ah apart daar heen ook nog parkeer geld betalen zijn ze idd op . :@:@
Reputatie 2
Vanmorgen was ik ook nog bij de ah moest perssinaasappels mee nemen was in de bonus maar ja geen bonus kaart mee en ze doen tegenwoordig hier ook niet achter de kassa de bonus korting invoeren 😞
Reputatie 2
kun je soms ook niet een kassa uitkiezen sta je in de rij denk pffff dit gaat langzaam die andere kassa gaat sneller .
hup daar heen en dan heb je natuurlijk weer zo klant die zeurt over iets de prijs klopt niet ofzo. kijk je naar de rij waar je eerst stond en je denk was ik daar maar blijven staan dan zat ik nu al weer in de auto
Badge +2
@jekeleklaas,

Hahaha ik ga helemaal stuk hier! Meen je dat nou, doen ze dat niet meer achter de kassa bonus korting geven? Jammer hoor, was zo handig.

Daphne
Badge +2
kun je soms ook niet een kassa uitkiezen sta je in de rij denk pffff dit gaat langzaam die andere kassa gaat sneller .
hup daar heen en dan heb je natuurlijk weer zo klant die zeurt over iets de prijs klopt niet ofzo. kijk je naar de rij waar je eerst stond en je denk was ik daar maar blijven staan dan zat ik nu al weer in de auto

Jaaa!! Maar echt he?! Dan wil je jezelf echt voor je kop slaan.
Reputatie 2
@jekeleklaas,

Hahaha ik ga helemaal stuk hier! Meen je dat nou, doen ze dat niet meer achter de kassa bonus korting geven? Jammer hoor, was zo handig.

Daphne

hier in heerenveen niet meer. lekker is dat ik heb nooit de bonus pas bij me
Badge +2
@jekeleklaas,

Daphne

hier in heerenveen niet meer. lekker is dat ik heb nooit de bonus pas bij me

Balen!
Reputatie 8
Badge +15
Voor 1 bepaald product naar de supermarkt gaan. Dat product vergeten maar met andere producten thuis komen.

Afwas sopje maken, borden, glazen erin... Dan 1,5 uurtje later in de keuken komen en denken...ohja, de afwas!

En in deze ben ik goed:
Powerbank voor mobiel s'avonds opladen omdat je weet dat je de volgende dag veel met de telefoon zit te spelen. Powerbank gaat mee maar dan vergeet ik de kabel...

Een aanbieding zien in een winkel maar niet de advertentie meenemen. Sta je in de winkel.. welke was het nu ook alweer?

Woon 4 hoog zonder lift. 7 trappen x 7 treden. Vuilniszak bij de voordeur zetten zodat je die mee kan nemen als je weg gaat. Gewoon voorbij lopen en dan beneden erachter komen dat de vuilniszak boven staat. Hup, ga je weer want die laat je niet de hele dag op de gallerij staan..
Reputatie 8
Badge +10
Voor 1 bepaald product naar de supermarkt gaan. Dat product vergeten maar met andere producten thuis komen.

Afwas sopje maken, borden, glazen erin... Dan 1,5 uurtje later in de keuken komen en denken...ohja, de afwas!

En in deze ben ik goed:
Powerbank voor mobiel s'avonds opladen omdat je weet dat je de volgende dag veel met de telefoon zit te spelen. Powerbank gaat mee maar dan vergeet ik de kabel...

Een aanbieding zien in een winkel maar niet de advertentie meenemen. Sta je in de winkel.. welke was het nu ook alweer?

Woon 4 hoog zonder lift. 7 trappen x 7 treden. Vuilniszak bij de voordeur zetten zodat je die mee kan nemen als je weg gaat. Gewoon voorbij lopen en dan beneden erachter komen dat de vuilniszak boven staat. Hup, ga je weer want die laat je niet de hele dag op de gallerij staan..

Hersenloos... ;)

Dat zei mijn schoonvader altijd in dat soort gevallen.
Reputatie 8
Badge +15
Vertel mij wat Enterprise.... vermoeiend hoor... 😛
Reputatie 8
Badge +10
Vertel mij wat Enterprise.... vermoeiend hoor... :P

Zeg maar Rinus hoor... 😉 :8
Badge +2
@Koffiemok,

Zo herkenbaar! LOL

Daphne
Een keer mijn tomtom uitgeleend aan iemand die naar een begrafenis ging, beiden een digibeet.
(Niet boos worden op het paardjuh) :)
Tomtom route ingesteld, zij beiden op weg. Zag het scherm niet goed, dus de meerijdster bij terugreis tomtom van voetje gepakt, zondererg vanalles ingedrukt. I.p.v. snelste route naar huis had ze voetgangersroute aangeklikt.:D
Reputatie 4
Badge +3
@Friesian,

Haha, heerlijk. Dan kom je ineens op plekken waar de auto helemaal niet mag komen :)

Henk
Reputatie 4
Badge +1
Oh deze verhalen zijn allemaal zo vreselijk herkenbaar. Ik snap precies waar jullie het over hebben. Zeker als het om boodschappen gaat. Wat ik tegenwoordig doe, is alles opslaan. Op je toestel zit zo'n notitie functie. Zodra ik bedenk dat ik bijvoorbeeld nog perssinaasappels nodig heb, schrijf ik dit gelijk op. Misschien een tip voor meer mensen? Het is zo irritant als je net thuis bent, je weer terug moet omdat je 1 iets vergeten bent.

Christy
Reputatie 8
Badge +10
Op je toestel zit zo'n notitie functie.

Vertel me wat... ik zou dus mijn telefoon vergeten... 😉
Voorbeeldjuh van een boer.

Boer wilde gaan hooien, tractor gebruikt met hoge toeren. Weide rond gereden 1e werkgang, was vergeten aftakas aan te zetten.
Resultaat boerke ging in de rondte maar hooimachien deed niks...stond dus niet in werking.
Resultaat daarna. Boerke zette de tractor op een lager toerental om de aftakas wel aan te zetten.
Tractor weer op hoge toeren, en boerke over zijn toeren. :P:D:)

Reageer