beantwoord

Kans maken op 2 Efteling kaarten? Raad het aantal stroopwafels! (Deze winactie is afgelopen)

Deborah
Reputatie 4
Badge +10
  • Voormalig moderator
  • 1568 reacties

Even wat anders dan topics over modems, tv-ontvangers, WiFi en mobiele telefoons…

Ben je ook zo gek op deze Hollandse delicatesse? Als je in je eerste reactie in dit topic het juiste aantal stroopwafels raadt of het dichtst in de buurt komt, dan win je 2 Efteling-kaarten! Het gaat om de stroopwafels in de blikken naast Wieger op de bovenstaande foto.

Met de goede voornemens in de aantocht kunnen we al deze stroopwafels niet helemaal zelf opeten. We delen daarom ook nog stroopwafels uit aan de iedereen die een reactie achterlaat (zo lang de voorraad strekt).

Moet je verder nog wat doen?
Zorg dat je klantnummer of postcode+huisnummer in je profiel staat. Als je hebt gewonnen, dan kunnen we de Efteling kaarten of stroopwafels naar je opsturen.

Tot wanneer loopt de winactie?
Tot en met 9 januari 2017

Wanneer wordt de winnaar bekend gemaakt?
Op 10 januari 2017

Doe er je voordeel mee :)
icon

Beste antwoord door Deborah 10 januari 2018, 11:07

En de winnaar is…

@yourisk

met 384 stroopwafels!

Het juiste aantal stroopwafels is 383.

In totaal zijn er 48 blikken. Elk blik bevat 8 stroopwafels. Wieger heeft een blik stroopwafels open gemaakt en van één stroopwafel gesmuld.

Gefeliciteerd! Als Wieger van de stroopwafels kon afblijven, dan had je precies het aantal stroopwafels geraden. Wens je alvast veel plezier bij de Efteling!

@alle deelnemers, voor jullie is er een troostprijs. Deze week komt er een blik stroopwafels jullie kant op! Zorg ervoor dat je postcode+huisnummer of klantnummer in je profiel staat.

Bekijk reactie

84 Reacties

Tuut-Tuut
Reputatie 7
Badge +16
Laat ik eens aftrappen met 191 stroopwafels....
Galdor68
Als Wieger niet heeft gedeeld met de collega's en zelf maar 1 op heeft houd ik het op 399
nelly jacoba
Reputatie 8
Badge +15
Dan ga ik voor 510.
GJC
Reputatie 8
Badge +10
Ik denk 479
EvaG
519 stroopwafels in de blikken
Kubuzkuz
429 stroopwaffels.
jimny
Reputatie 8
Badge +17
439 stroopwafels
nelly jacoba
Reputatie 8
Badge +15
Ik hoop niet dat ze zijn overgebleven van deze promo actie.....
https://goo.gl/images/CjQmDd
Galdor68
Op een warme kop chocolademelk of koffie leggen doet wonderen :P
Wieger
Reputatie 7
Badge +13
Galdor68 schreef:

Als Wieger niet heeft gedeeld met de collega's en zelf maar 1 op heeft houd ik het op 399

Natuurlijk deel ik met ze! :cool: Een paar zitten helaas al vol goede voornemens. :P
cobus
Reputatie 5
Badge +7
330 denk ik.
nelly jacoba
Reputatie 8
Badge +15
Kan ik gewoon 1000 x posten, van 1 tot 999?
Dan zit de goede er altijd tussen.....;)
GJC
Reputatie 8
Badge +10
Tip: laat zoveel mogelijk mensen schatten (liever 1000 dan 100) en neem van die schattingen het gemiddelde. Je zit dan gegarandeerd heel dicht bij het juiste antwoord.

Zitten er trouwens 10 koeken in zo'n bus, of zijn het er maar 8?

:P
Galdor68
GJC schreef:

Tip: laat zoveel mogelijk mensen schatten (liever 1000 dan 100) en neem van die schattingen het gemiddelde. Je zit dan gegarandeerd heel dicht bij het juiste antwoord.

Zitten er trouwens 10 koeken in zo'n bus, of zijn het er maar 8?

:P

ik heb een gefundeerde vermoeden dat het er 8 zijn, in eerste instantie dacht ik ook aan 10. Het is lastig blikken tellen en wie weet gaf Wieger al een hint dat er meer dan 1 blik leeg is.
nelly jacoba
Reputatie 8
Badge +15
Volgens mij is dit de leverancier
https://www.stroopwafelsshop.nl/stroopwafels-in-delftsblauw-blik-i-love-delfts-bl.html?source=googlebase&gclid=CjwKCAiA7JfSBRBrEiwA1DWSG0zla0vpHp5mSt7S-g-nixH2F23lLCQSv0x5SWbUTsdJByaXSC9UzBoCku4QAvD_BwE
Galdor68
Wieger
Reputatie 7
Badge +13
nelly jacoba schreef:

Kan ik gewoon 1000 x posten, van 1 tot 999?
Dan zit de goede er altijd tussen.....;)

De eerste inzending geldt. ;)
jimny
Reputatie 8
Badge +17
Heb hier zo'n blik staan er zitten 8 in
Koffiemok
Reputatie 8
Badge +15
Zat in het verkeerde topic te reageren hihi

359 denk ik :)
roanmw
Ik denk 452 stroopwafels
Woedendoptelfort
944 stroopwafels. Ik hoop dat het Telfort wel lukt twee Efteling kaarten te sturen. Goede Wifi leveren lukt Telfort in elk geval al zeer langdurig NIET!!!! Waardeloze bende
Friesian
Reputatie 5
1 is er uit een blik,ik zeg 304.
angela
Reputatie 1
Badge +1
475

Gr. Angela
Peter Simpelaar
We hebben er even uitgebreid voor gezeten en na het vermenigvuldigen, delen en optellen komen we op 635.

Groeten
Peter
knorde
Reputatie 4
Badge +4
Na dagen tellen, berekenen, alle factoren van elkaar optellen en aftrekken kom ik op 559.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)