Hoe ziet jullie tv hoek er uit?

• 15 oktober 2013
  • 6 reacties
  • 5631 keer bekeken

Zoals de titel het al zegt ben ik benieuwd hoe jullie tv hoek er uit ziet of hoe jullie woonkamer er uit ziet waar je tv kijkt. Ik vind het altijd leuk om met de donkere dagen de huiskamers binnen te kijken als ik een wandeling met de hond maak en te zien hoe iedereen het heeft ingericht. Dus waarom ook niet via dit forum. Iedereen heeft zo zijn eigen smaak en inrichting en het is altijd leuk wat ideen op te doen om je eigen thuis tv hoek in te richten. Om het topic netjes te beginnen heb ik hier een foto van onze inrichting. We zijn er zeer blij mee en brengen graag onze avondjes door met de haard aan en een gezellige avond achter de tv. Ik ben benieuwd naar jullie inrichtingen en misschien wel thuis bioscopen? Of zijn dat meer de Amerikaanse manier van films en tv kijken?

6 reacties

Badge +2
Wat een leuk idee!

Bij deze een foto van onze TV hoek :)

Testopstelling van onze 2e lijns helpdesk met Interactieve TV ontvangers, modems, telefoons, Devolo's en test pc.

Hugo
Badge +2
Cool, interessant om eens te zien 🙂
haha toch mooi dat jullie gewoon tv kunnen kijken onder jullie werktijd! Maar het is wel een beetje een rommeltje met al die kabels heren 😛
Leuk forum idee. Ik zie dat wij hier dezelfde smaak hebben als loes ook wij hebben een kast met draaideurtjes alleen is bij ons het geheel zwart. hier de **spamlink verwijderd** van het geheel. Het enige nadeel is dat we de deurtjes altijd open moeten hebben om alle apparaten te kunnen bedienen. Heb jij hier geen last van loes?
Bij loess ziet het er leuk uit. En ik ben in veel telecomwinkels de laatste tijd naar binnen gestapt voor mijn nieuwe internet en tv abonnement. Het Telfort team van de Webcare heeft niet als enige die luxe van een TV op de werklvoer. Echt bij bijna al die bedrijven hebben ze gewoon heel chill een TV in de winkel staan. In ieder geval: ik heb gekozen bij Telfort te blijven.
Na het weekend plaats ik ook even een foto.
Reputatie 4
Badge +3
Bij loess ziet het er leuk uit. En ik ben in veel telecomwinkels de laatste tijd naar binnen gestapt voor mijn nieuwe internet en tv abonnement. Het Telfort team van de Webcare heeft niet als enige die luxe van een TV op de werklvoer. Echt bij bijna al die bedrijven hebben ze gewoon heel chill een TV in de winkel staan. In ieder geval: ik heb gekozen bij Telfort te blijven.
Na het weekend plaats ik ook even een foto.

Leuk, ik ben benieuwd hoe het er bij jou uitziet!

Ik ga van de week ook een foto plaatsen.

Henk

Reageer