Hier is die oliedomme overstapper met veel spijt weer
een telefoon winkel binnenlopen met mijn lijstje met klachten.
Advies van de rechtsbijstandverzekering.
Maar dat ik terugkom is wel zeker, kan even een 4 maanden duren nog.
En wat betreft die zenders, KPN en jullie als moeten napraten bleven stellig volhouden dat de zenders verdwenen en er geen onderhandelingen meer waren, als jullie (KPN bedoel ik daarmee) de optie hadden open gelaten dat de zenders mogelijk met een kleine kans toch niet weg gingen had ik het afgewacht tot 1 juni, dan had ik een kans gehad dat ik 1 maand de zenders niet had die ik een must vind.
Jammer dat het zo is gelopen, heb net even gekeken op XS en KPN, lopen mooie aanbiedingen, niet zo mooi als wat ik had, kost toch weer 12.50 per maand meer, en geen combivoordeel omdat ik ook geen mobiel meer heb bij jullie, maar dat is ook wel op te lossen door af te kopen daar, is goedkoper dan een pluspakket nemen.😉
Maar als het zover is meld ik het in een eigen topic, misschien noem ik wel "hier is die oliedomme overstapper met veel spijt weer" 🤣
Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor aangemaakt. Je eigen suggestie voor titel gebruikt 😁
Zelf ben ik begin 2014 zelfstandig gaan wonen klant geworden bij toen nog Vodafone thuis na dat ik diverse providers vergeleken had op prijs en wat je krijgt voor het geld, dit via een glasvezelaansluiting, ook Telfort stond toen heel hoog op mijn lijstje dat ze het niet geworden zijn had als belangrijkste reden dat ze onderdeel zijn van KPN en ik een grote aversie heb tegen KPN.
Was Telfort een zelfstandige provider dan hadden ze bij mij zeker een zeer grote kans gehad dat ik Telfort toen had gekozen, maar ben nu heel tevreden over mijn provider T-M in tegenstelling wat ik veel lees al vanaf het begin (2014) geen enkel probleem alles werkt perfect, of heb ik gewoon heel veel mazzel? zeg het maar?
Elke provider heeft wel iets, mijn schoonvader heeft een aversie tegen Ziggo, helaas voor hem doordat Liberty Global deze naam gebruikt staat er nu geen UPC meer op zijn rekening met het psychologische effect dat niks meer deugd. Alle storinkjes komen door Ziggo, al woont hij middenn in upc gebied.
Drie abonnement afkopen wordt een duur grapje voor onze forum genoot
Er zullen genoeg daar niet reageren waarbij het wel goed gaat. Of alles in een winkel of telefonisch afhandelen.
Kosten: 2x mobiel van 10 euro voor 10 maanden is 200 euro(effe abbo's zo veel mogelijk naar beneden zetten), 10x 55 euro voor vast is 550, dus samen 750 euro, want schijnbaar verlies je de korting die ik nu heb voor 6 maanden.
Maar als de problemen niet worden opgelost gaat dat wel gebeuren, kosten zijn het mij wel waard om weinig tot geen ellende te hebben, ik heb inmiddels al een 5 uur met de telefoon in de hand gezeten met de klantennotservice, kost mij meer op den duur.
1 mobiel gaat sowieso gebeuren, ik rijd 3 dagen in de week in noord Nederland rond, gisteren was ik niet te verstaan door de andere kant omdat ik niet te horen was zo zacht kwam het door, bij Orange, waar ik zat voordat T het overnam, nooit problemen, toen KPN, nooit problemen, Telfort, probleemloos, Tmobile, slecht, en dat voor het beste mobiele netwerk, en tuurlijk had ik wel eens geen bereik in een doods gebied, maar als ik bereik had was ik goed te horen.
Ik heb een aantal topics van je gezien op hun forum en ben blij dat ik met mijn verhuizing toch niet voor hun heb gekozen. Hoewel mijn ervaring heel anders kon uitpakken. Ik wacht het nog even wel af hoe het gaat lopen. De providers ansich KPN en Telfort heb ik geen problemen mee maar het algemeen bestuur en overige zaken wel.
Edit.
Deze humor lijken de mods bij TM niet te hebben.
Mooie topic titel 😁😁 de eigen klanten hun Forumhelden zogezegd zijn in ieder geval technisch vrij behulpzaam en goed op de hoogte van de apparatuur.
Ben net bij die winkel geweest, ook daar kennen ze geen klantenservice, druk en 2 man die helpen, heb effe meegeluisterd en ben maar weer gegaan, zelfde als aan de telefoon, kunnen niks willen alleen verkopen, probleem.wuiven ze weg.
Jammer dat je er voor nop heen bent geweest, ik ben benieuwd naar je vervolg stappen.
Ritje naar de Keistad gok ik 😁
Ik ga ze denk ik maar een ultimatum stellen voor wanneer de problemen opgelost moeten zijn, en een compensatie voor de gemiste extra's, want daar zou ik over terug gebeld worden op 29/5, maar ook dat gebeurt natuurlijk niet.
En wat die antwoorden markeren betreft, zij doen het al voordat ik ze gelezen heb, direct na het plaatsen van hun kant.
Hier vragen ze een paar dagen later nog of alles duidelijk is en er nog vragen zijn, een paar dagen later word die dan gemarkeerd als er geen reactie komt, ik heb ze hier nog niet betrapt op het direct markeren, kan er naast zitten.
En inderdaad, de humor die ze daar hebben is ver te zoeken, heel misschien hebben ze het bij Telfort/KPN meer naar hun zin, zal wel aan de bedrijfscultuur liggen.
Hier word er trouwens ook veel sneller gereageert, zeker als je een mod tagt, daar gebeurt er weinig door de mods, ja als er een nieuwe abbo afgesloten kan worden, dan zijn ze snel.🤑
En nu vergeet ik de admin weer bijna te bedanken voor de mooie titel, ben er erg blij mee.😂
Bij mij waren ze te laat op het TM forum anders zat ik nu mischien in hetzelfde schuitje de grap is dat een Telforter me het antwoord gaf. 😁
Mijn roots liggen ook in een dorp nabij Keistad kom er nog regelmatig. Ik ging er een beetje vanuit dat jouw woonplaats geen TM winkel heeft net een KPN winkel hoewel ik die kans ook klein acht.
Hoevelaken is een slaapdorp met de noodzakelijke winkeltjes en een paar extra's.
voor het goede altijd naar de keistad.
Kom jij dan van de andere kant van de stad.
Hoevelaken is een slaapdorp met de noodzakelijke winkeltjes en een paar extra's.
voor het goede altijd naar de keistad.
Kom jij dan van de andere kant van de stad.
Vorstelijk B.... inderdaad aan de andere kant van A'foort nu woon ik onder de A12. Tussen Utreg en Arnhem in de enige 2 steden met een Telfort winkel toen deze nog bestonden beiden eigenlijk te ver om even heen te gaan. De anderen Groen, Rood/Oranje en Roze zijn hier wel in het centrum.
En nu vergeet ik de admin weer bijna te bedanken voor de mooie titel, ben er erg blij mee.😂
Je gaf zelf een mooie voorzet, graag gedaan 😉 Ik ben blij dat je onze werkwijze apprecieert, dankjewel voor het compliment! Je hebt in ieder geval een fijne middag in de stad gehad lees ik 🙂 Ik ben benieuwd hoe het verder gaat en of je nog teruggebeld wordt.
Daar komt er helemaal niks, of kort door de bocht, zo is het en we weten het en kunnen er niks mee, jammer voor jou lekker puh.
En terugbellen, als ik nu nergens op reken kan het meevallen, maar ik weet eigenlijk al zeker dat er weinig tot niks uitkomt.
tot mijn ex er met een ander vandoor ging.😡
Je had daar een prima shoarma zaak van Sjimmy, later Mochtar, heb daar nog een aantal jaren aan de muur gehangen op de foto, en de pizzeria was ook prima, en niet te vergeten de patatjes gyros van Sofie.😋
En nu dan in E als ik het goed heb, ook een mooie plek.😉
https://www.totaaltv.nl/nieuws/prijsverhoging-bij-ziggo-en-kpn-tmobile-kan-stroom-nieuwe-klanten-niet-aan/
Nu klantvoordeel nog oplossen, en een betere klantenservice opzetten.
En 1 opmerking klopt, het zal volgend jaar weer druk worden met afzeggers daar, want er kan van alles mis gaan, als het maar opgelost word, en daar schort het aan bij T-Mobile, trouwens vandaag een half uur in de wacht gehangen, krijg ik ze eindelijk, niet meer te verstaan, hun beste netwerk rijd ik net langsheen ipv er doorheen, heb ik bij het minder beste netwerk van KPN/Telfort nooit last van gehad.
En dan belde ik om te vragen wat vroegtijdig opzeggen mobiel zou gaan kosten, want het komt te vaak voor.
Met exuses aan Doornekamp voor dit stukje of topic.
Voor de meelezers Vorstelijk B is Baarn vanwege Paleis Soestijk waar de toenmalige Koningin Juliana en prins Bernhard woonden voor de liefhebber nog te bezichtigen en nabij Lage Vuursche met zijn pannekoeken restaurants tevens de woonplaats van Prinses Beatrix
Fun Fact tijdens de schoolsport dagen in mijn jeugd heb ik onze huidige koning getackeld tijdens voetbal 😜
Dus jij was dat die WA heeft getackeld, hij zat toch op het Baarns Lyceum?
Dat is mij verteld door mijn Ex die daar ook zat.
Maar TM is met de magere mobiele abbo's iets goedkoper dan KPN, maar met combivoordeel word dat weer teniet gedaan en gaat het om hooguit 1 of 2 euro per maand.
Telfort was wel goedkoper, mijn mobiel kost nu 18.50 per maand als ik ooit klantvoordeel ga krijgen, bij Telfort 13.50 zonder maandelijks opzegbaar, met 15 euro.
De prinses Juliana kwam regelmatig naar de winkelstraat met uiteraard beveiliging niet heel opvallend.
Dan heb ik het wel over een 30 tot 40 jaar geleden toen veel nog simpel was.
Nu gaan de Oranjes het land in afgelopen jaar dus naar de roots althans de grotere stad uit de regio.
Ooit ging half Nederland jaarlijks op 30 april naar paleis soestdijk.
Zoals in dit topic genoemd?
https://forum.telfort.nl/internet-267/geen-internet-en-interactieve-tv-na-overgang-naar-glasvezel-83424?postid=696574
Ik meen dat je ook een Genexis hybrid had? Dat zijn toch echt 2 verschillende modellen of ze beiden op de TY01 grondplaat passen durf ik niet te zeggen.
Wel was de eerste met 2 weken aan zijn einde en is toen vervangen, die heeft het tot een half jaar geleden uitgehouden.
Het is geinstalleerd ongeveer november 2014.
Nou is de kogel door de spreekwoordelijke kerk.
Vandaag de overstap in orde gemaakt naar KPN, dus geen migratie meegemaakt gewoon weggegaan door een verkeerde keuze van KPN/Telfort in het zender pakket en naar T-Mobile waar ik op de 1 of andere manier een haat/liefde verhouding mee had.
Grootste reden is de zorgen om het nieuwe TV platform wat ze aan het uitrollen zijn, de eerste batches gingen redelijk probleemloos, nu beginnen de klachten binnen te stromen, en ik zit in de mogelijke groep.
Kan natuurlijk altijd wat mis gaan zij het niet dat T-Mobile reten traag is met problemen aanpakken en vastzit in het Duitse stramien van werken/oplossen, iedereen heeft zijn eigen taak en niemand mag daar aanzitten, als er dan geen capaciteit is wat ik vermoed duurt het nu rond de 10/15 werkdagen voordat er wat gebeurt, de technische dienst lijkt overbelast en ze sluiten problemen zonder bericht en zonder dat het opgelost, dat wil ik voor zijn.
Geen Deutsche gründlichkeit dus 😉 bij Ziggo lijkt het ook niet soepel te lopen momenteel ik ben net op tijd overgestapt. Om de een of andere reden moet er blijkbaar letterlijk in India iets gebeuren om hier een hogere snelheid te krijgen.
Waar Ziggo ook mee kampt de vreemde verschillen tussen fZiggo en fUpc gebied, dat bepaald welke tv ontvanger je krijgt bij een instap abonnement en wat je met enkel een CI module kan. Zo kan ik wel volledig via de module van een paar aanvullende diensten gebruikmaken, zoals on demand aanbod, waar JanD in fUPC gebied geen gebruik van kon maken.
Hallo
Het wordt dus eigenlijk 1 groot UPC-gebied met de Ziggo-naam.
Nu weer on-topic.
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.