Foutmelding dat embed data niet kon worden opgehaald

• 11 juli 2019
  • 18 reacties
  • 1817 keer bekeken

Zo ff zorgen voor de belangrijke (landbouw)huisdieren. 😁😎

https://youtu.be/uhsgyBenjzg

Wanneer ik rechtstreeks de video link via YouTube (telefoon) wil plaatsen krijg ik dit.

Admin: titel aangepast.

18 reacties

Reputatie 8
Die link verwijst naar een achterliggende web-pagina, waarin dan weer een player zit.
Voor mobile apparaten wordt dat wellicht omgezet, naar de YouTube "app". Dat soort opties of zijdelings ophalen van een player zit niet in de forum software, vandaar die melding.
Vreemd dat moet gewoon werken. Mij lukt dit ook niet via het media icoontje.
https://youtu.be/sumBKas-0ZQ
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @Friesian. Ik heb het net zelf even geprobeerd via mijn telefoon en als ik vanuit de YouTube app kies voor 'Delen' > 'Link kopiëren' en die link vervolgens plak bij 'Media toevoegen' hier op het forum, dan wordt het filmpje wel gewoon geplaatst. Probeer je het filmpje op dezelfde manier in te voegen? Ik ben wel even benieuwd welke stappen je precies neemt.
Blijkbaar iets tijdelijk hier via Media toevoegen het filmpje van @Friesian

En hier mijn voorgaande post die in eerste instantie dezelfde fout gaf die Friesian ook kreeg
Reputatie 8
Er wordt achter de schermen door "Insided" nogal wat gerommeld in de forum software.
Loop geregeld tegen problemen op, die erna weer zijn opgeheven.
Hallo @Friesian. Ik heb het net zelf even geprobeerd via mijn telefoon en als ik vanuit de YouTube app kies voor 'Delen' > 'Link kopiëren' en die link vervolgens plak bij 'Media toevoegen' hier op het forum, dan wordt het filmpje wel gewoon geplaatst. Probeer je het filmpje op dezelfde manier in te voegen? Ik ben wel even benieuwd welke stappen je precies neemt.
Hoi @Natasja - Telfort ik doe precies wat jij aangeeft.
Reputatie 8
Badge +9
Lijkt er inderdaad op dat de foutmelding tijdelijk was. Als je het nu probeert, lukt het dan wel, @Friesian?

Blijf het overigens vooral melden als jullie tegen bugs aan lopen hier op het forum. Dan kunnen we die namelijk doorgeven aan Insided.
@Natasja - Telfort
Nieuwe poging, mijn favootjuh. 😎
Telefoon. Huawei.

Wederom hetzelfde...

https://youtu.be/Y5XJbSqwriM
Reputatie 8
Badge +9
Hmm, wat gek @Friesian. Ik heb ook een Huawei en heb het net ook geprobeerd met ditzelfde filmpje, maar aan deze kant gaat dat gewoon goed. Is de YouTube app up-to-date? En heb je de cookies al eens verwijderd? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt.
Hoi @Natasja - Telfort
Cookies worden dagelijks verwijderd.
YouTube app en chrome zijn up-to-date, ik heb nu zelfs een extra poging gedaan met DuckDuckGo.

Maar het resultaat blijft hetzelfde.
Reputatie 8
Badge +9
Oké, duidelijk! Wil je ook eens proberen of het wel lukt in incognitomodus in Chrome? Ben benieuwd of het dan wel gaat. Als het niet lukt, kun je me dan ook laten weten welke browserversie je gebruikt? Dan ga ik een melding maken bij Insided.
Helaas, wederom fout.

Chrome.
75.0.3770.143
Op mijn P10 lite dezelfde fout met dezelfde Chrome versie 75.0.3770.143 en Android 8/Emui 8

Als test met Samsung tablet chrome versie 75.0.3770.101 Android 9
Zie hier de Fryske peardjuhs
Curieus ik kijk nu weer op de p10 en zie het filmpje niet embedded zoals op de Samsung tablet.
Reputatie 8
Badge +9
@Friesian @Galdor68, bedankt voor de aanvullingen. Ik heb zelf een Huawei P20 met Android 9 en gebruik browserversie 72.0.3626.121. Dan lukt het wel. Ik heb zojuist een melding gemaakt bij Insided om dit uit te laten zoeken. Als ik een reactie heb, laat ik het aan jullie weten. 🙂
Reputatie 8
Badge +9
Hoi allen 🙂, ik heb bericht gehad van Insided dat ze bezig zijn met de uitrol van een nieuwe HTML Text Editor. Daarmee zou dit issue ook automatisch opgelost moeten zijn. De exacte datum van de uitrol moet nog worden bepaald. We moeten dus nog even geduld hebben, vrees ik.

Het lijkt overigens niet aan Chrome te liggen. Ik heb zojuist Chrome geüpdatet en kan nog steeds het filmpje uploaden in het topic.
Ik zie dat mijn Tablet nu ook chrome .143 heeft dezelfde versie als de p10 hier gaat het embedden en weergeven nog steeds goed. Het is dat het bij Natasja goed gaat anders zou ik zeggen het ligt aan ........ jullie weten wel wie. Straks nog even op de Huawei kijken.

Update de Huawei p10 lite nog steeds dezelfde fout in de zin van geen embebedded filmpje te zien.
De Nokia 5.1 van mijn andere helft erbij gepakt
Chrome zelfde versie eindigend op 143 en Android 9 geen embedded filmpjes zichtbaar.
Reputatie 8
Badge +9
Haha, mooi dat je het ook nog even hebt getest @Galdor68. Ik durf zo ook niet te zeggen waar het 'm dan precies in zit. Ik vermoedde zelf eerst dat het te maken had met de laatste update van Chrome, maar die kunnen we ook als oorzaak uitsluiten. We moeten die uitrol dus even afwachten.

Reageer