Feestmaand december

• 2 december 2015
  • 4 reacties
  • 1313 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Het is weer december. Persoonlijk ben ik geen fan van de winter maar december is toch wel heel erg gezellig. In winkelcentra hangen overal lichtjes en familie en vrienden zoeken elkaar extra vaak op. Sinterklaas vier ik dit jaar niet.Wel ga ik deze week een kerstboom kopen om het ook thuis extra gezellig te maken.

Hebben jullie al leuke plannen voor de feestdagen? Hoe ziet kerst er bij jullie bijvoorbeeld uit? Voor mij begint dit donderdag 24 december met een traditionele gourmet-sessie. Eerste kerstdag komt de hele familie bij mijn ouders over de vloer. Mijn moeder slooft zich altijd enorm uit in de keuken met een (minstens) 4 of 5- gangen diner. Ik ben benieuwd naar jullie plannen! Een beetje voorpret is altijd leuk toch?

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Ik heb vanaf 18 december lekker vakantie tot 3 januari! :D

De kerstboom komt er ook maar dan moet eerst Sinterklaasje op zijn boot naar Spanje zitten. Nog geen idee of het een grote of kleine kerstboom wordt. Moet in ieder geval "kat-bestendig" zijn. ;)
Eerste kerstdag is altijd voor mijn ouders. Tot vorig jaar gingen we met z'n alle (17 personen) bowlen en uitgebreid eten. Nu doen we het lekker thuis gourmetten.

Dit is ook de enige verplichte dag van mijn vakantie. De rest is zonder-afspraken-vakantie.. Lekker relaxen, de gratis film kijken 😉 en oliebollen eten. 😉 December is oliebollenmaand 😃
Reputatie 4
Badge +1
Klinkt gezellig Koffiemok! Alvast heel veel plezier. Laat je ons nog een foto van de kerstboom zien als deze staat?
Hoi Christie - met het leuke hoedje, staat je goed !

Eigenlijk stel je een vraag waarbij ik twijfel....zou ik wel schrijven wat mijn plannen zijn?
Dit is zoals je weet een openbaar forum iedereen kan het lezen, ouders dus ook.
Nadeel is als ik mijn geheimpje bekend maak dan is het geen geheimpje meer.....:D
Ik zie dat ik je naam verkeerd schreef...sorry Christy..:)

Goedmakertjuh....🆒

Reageer